sâmbătă, 9 septembrie 2017

Inca ma regasesc in carti!


         Este un inceput frumos de toamna moment in care desi am lipsit o perioada luunga, lunga, lunga de timp am realizat ca INCA MA REGASESC IN BLOG, IN CARTI, IN VOI! Si astfel am decis sa revin la tastele de la micul meu blog Books or Movies. Intoarcerea mea pe aceasta platforma reprezinta un pas pe care il fac cu mari emotii. DE CE? nu am considerat niciodata ca am darul scrisului, poate si din cauza acestui lucru am renuntat la munca mea si am lasat sa vina o noua generatie de bloggeri mai buni care sa aduca ceva nou. Insa ce m-a determinat sa revin a fost faptul ca de la o vreme am incercat sa citesc bloguri noi, o parte sunt bune si au potential insa exista si un numar de bloguri care din perspectiva mea de cititor incearca sa formeze o gandire fixista si gresita, asa ca printre ei imi voi face si eu loc si voi incerca pe cat pot sa ofer libertatea de exprimare voua cititorilor mei - de care sincer mi-a fost tare dor-. 

  Asadar imi cer scuze tuturor -colaboratorilor, celor carora le-am promis ca voi distribui tagurile primite si in principal voua- tot ce pot sa promit momentan este ca voi da cat de mult pot ca lucrurile sa revina la normal aici dar si sa imi duc la bun sfarsit colaborarile. De ce am lipsit? timp de trei luni am pregatit un text prin care sa imi motivez renuntarea la blog insa cu cat trecea mai mult timp cu atat imi era mai greu sa il public astfel am lasat ca lucrurile sa mearga de la sine iar astazi dupa ce toate visurile mele s-au implinit va pot motiva lipsa mea. Ei bine pe parcursul anului 2017 am fost in focuri, cu emotii ingrozitoare, stres si nesiguranta la tot pasul, aveam de sustinut unul dintre cele mai importante examene ale vietii mele, "examenul maturitatii" sau pe scurt BACul si mai apoi temuta ADMITERE de care am fost inspaimantata pana in ultima clipa. Insa la sfarsitul acestei perioade am primit ceea ce mi-am dorit, am luat bacul si apoi am intrat la USAMV- Medicina Veterinara, sunt multumita de reusitele mele si pot spune ca aceasta perioada de care toti se tem nu este chiar atat de dificila (bacul in sine nu este atat de greu pe cat de stresant este) eu sunt una dintre cele mai emotive persoane, m-am simtit coplesita si am stiut ca timpul meu nu mai poate fi investit in altceva decat invatat impreuna cu lucrul constant astfel a disparut Books or Movies din vazul vostru. 

Dar dupa cum spune vorba aia 'dupa fapta si rasplata' restul verii mele a fost plin de mici evenimente despre care va voi povesti de acum in colo asadar asteptati-va la multe recenzii de carti, filme si evenimente. Iar elevilor de clasa a 12 a le urez mult succes in acest an si le spun ca se merita sa renunte la tot ce iubesc si care le ocupa timpul de studiu doar pentru a se pregati de aceste doua examene care in sine nu sunt atat de dificile. Mult succes si voua scolarilor pentru ca de luni incepe o noua faza a vietii voastre, traiti momentele la intensitate maxima si bucurati-va de viata de elev fie ca sunteti scolari sau liceeni -mie imi va fi dor-. Viata e frumoasa! Acum eu va rog pe voi sa imi sugerati noi lecturi pentru ca am ramas in urma cu noile aparitii. Deci va puneti pe treaba? imi recomandati 5 lecturi perfecte pentru anul 2017? 



17 comentarii:

  1. Bine ai revenit, Mălina! Îmi pare bine că îți pot citi din nou articolele, chiar mi-a fost dor de ele și de recomandările tale în materie de cărți și filme.

    Vei recupera tu ce ai pierdut, chiar și recenziile și cărțile pe care vrei să le citești. Ce mă atrage pe mine din cele noi apărute este „Cu toții suntem făcuți din molecule”, roman apărut la editura Epica. Mi-a stârnit foarte mult curiozitatea și sper să o citesc cândva. Deocamdată am început să lecturez cărțile și lecturile pentru clasa a opta și, sincer, chiar mi-a fost dor să revin la literatura română.

    Îți doresc lecturi frumoase și spor în tot ce faci! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, sincer mi-au lipsit. De fapt voi mi-ati lipsit cu tot cu aceasta atmosfera prietenoasa. In acelasi timp iti multumesc pentru recomandare si eu ma uitam dupa aceasta carte, are o poveste interesanta iar despre coperta nu mai zic. Lecturi frumoase iti doresc si succes in tot ce iti propui sa faci, te pup.

      Ștergere
  2. Welcome back!!

    Si eu am scris aseara prima recenzie dupa multe luni in care n-am mai scris ceva. Ce iti recomand eu (in legatura cu lectura nu prea pot sa te ajut) este sa nu faci promisiuni deșarte pentru tine, in sensul ca, acum ca ai intrat la facultate, va fi din ce in ce mai greu sa ti pasul cu blogul si cu ce se intampla pe aici si asta este crudul adevăr. Stiu ca medicina este foarte grea (am vrut sa dau si eu la veterinara) precum este si arhitectura (sunt in anul 3), asa ca iti urez mult succes cu facultatea si, in acelasi timp, mult succes noua si dorinței noastre de a scrie in continuare si de a fi la zi cu tot ce se intampla in blogosfera.

    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti sunt recunoscatoare pentru sfaturile date, stiu ca timpul liber va fi limitat si de asta incerc sa ma abtin din a promite anumite lucruri insa mie mi-as dori sa imi promit ca ma voi tine de treaba (atat cu facultatea cat si cititul, hobby &....). Eu iti doresc mult succes, stiu ca arhitectura este intr-adevar o bataie de cap (una frumoasa) insa pe cat de frumoasa pe atat de dificila :)) si putere deplina pentru a-ti atinge visurile. Te pup.

      Ștergere
  3. Imi place blog-ul. Sa mai postati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveti un blog de nota 10, dar mai trebuie content.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartile vor fi intotdeauna o particica inseparabila din viata mea, cititul este cu mult peste TV sau internet!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cartile sunt perfecte mai ales pe timpurile astea!

    RăspundețiȘtergere