vineri, 26 septembrie 2014

The "Asking Books" Tag

Dupa ce acest tag a facut inconjurul blogurilor cu carti am decis si eu ca a venit timpul sa raspund la aceste intrebari.

Reguli:
1. Încorporati imaginea în postarea voastră!
2. Reveniti pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsati-mi link-ul cu postarea completă. AICI!
3. Dati tag-ul mai departe!
4. Nu răspundeti pompos/protocolar/încurcat :))

1. Cartea/povestile preferate din copilărie?
Iubeam povestile lui Hans C. Andersen

2. Ce citesti acum?
De ceva timp citesc "Mincinosii" de E.Lockhart :3,  mai am putin si o termin

3. Ce carte vrei să cumperi, dar astepti o reducere masivă?
Sunt cateva carti la care astept o reducere, dar primele doua sunt : "Ultimul Avanpost" de Lavinia Calina si "Cantec de gheata si foc" de R. R. Geoarge Martin.

4. Obiceiuri rele în ceea ce priveste cărtile?
Cumpar multe carti, si nu ma pot opri foarte usor..

5. Ce carte astepti să citesti cu nerăbdare?
Cred ca cel mai mult imi doresc sa se termine de publicat diferite serii neterminate plus, volumul 2 din Alegerea si Bloodlines.

6. Ai un  e-reader?
Nu am e-reader, dar am o tableta Samsung pe care obisnuiesc sa citesc.

7. Preferi să citesi o singură carte sau mai multe în acelasi timp?
Intotdeauna am preferat o singura carte.

8. Ti s-au modificat obiceiurile în ceea ce priveste cititul de când ai un blog?
Nu, insa acum fac mai multa reclama cartilor pe care le citesc iar apoi le scriu recenzii.

9. Ultima carte pe care ai citit-o si ti-a placut mult?
Ultima carte pe care am terminat-o de citit si mi-a placut esteeee "Fetita prietenei mele" de Dorothy Koomson

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.
Sunt multe, si nu stiu ce sa aleg, totusi cred ca "Alegerea" a fost cartea care mi-a placut considerabil.

11. Unde îti place să stai atunci când citesti?
In pat, in masina, undeva unde este confortabil..

12. Cel mai incomfortabil loc unde ai citit?
 Cred ca pe o banca..

13. Poți să citești în autobuz?
 In autobuz, mmm nu stiu, dar imi place sa citesc in masina.

14. Unde, în natură, ti-ar plăcea să citesti/citesti?
Vara citesc in curte, pe o patura.. Cred ca mi-ar placea sa citesc undeva la inaltime, pe un bloc, in liniste..

15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?
Prietenii mei stiu bine aceste reguli de pastrare a cartilor :) ideea e ca vreau sa le primesc asa cum le-am dat.

16. Ai împrumutat cărți vreodată?
Da, am imprumutat, dar de obicei ce carti vreau sa le citesc, insa coperta nu imi starneste curiozitatea, carti pe care nu vreau sa le cumpar, dar vreau sa le citesc (Sper ca nu v-am bagat in ceata)

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?
 Nu, prefer sa le pastrez intacte..

18. Chiar dacă este o carte veche?
Chiar daca.. Tot nu scriu.

19. În ce limbă preferi să citești?
Prefer Romana.

20. Ce te face să iubești o carte?
Sunt multe lucruri care ma fac sa iubesc o carte.In primul rand povestea, trebuie sa fie buna si astfel imi ajunge la inima, apoi coperta sa fie frumoasa (asta nu este neaparat un aspect obligatoriu), sa imi placa cum este scrisa, plus inca multe alte lucruri..

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?
Recomand o carte atunci cand imi place si cand ma surprinde placut.

22. Genul favorit?
In general citesc Fantasy SF Distopii, apoi mai citesc si mistery, dar putin.. Atata timp cat imi place cartea, citesc orice.

23. Genul pe care îl citești foarte rar este?
Citesc de obicei ce imi cade in mana, asa ca nu stiu...

24. Ce ai alege între a lectura cărți propuse profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?
Istorie/Biologie.

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?
 Da, am citit cateva.

26. Coperta preferată a unei cărti momentan?

Iubesc coperta asta, este superba.

27. Cartea/seria preferantă momentan?
Seria preferata este "Jocurile foamei" de Suzzane Collins.

28. Gustarea preferată atunci când citesti este?
Prefer sa nu mananc cand citesc.

29. Numește un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?
Urac spoilerele, si totusi am patit asta de cateva ori la: "Academia Vampirilor" si "Divergent" :(

30. Cât de des ești de acord cu anumite critici aduse unei cărți?
Respect criticile altora, asa cum altii imi respecta punctul de vedere.

31. Cum te simți atunci când scrii recenzii negative?
Nu ma simt bine, deoarece autorul a depus o munca in crearea cartii.

32. Dacă ai putea să citești într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?
Nu am idee.

33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emotii. 
Bineinteles "Jocurile foamei" si "Fetita prietenei mele".

34. Cartea din cauza căreia esti nervoasă si te temi să o începi.
Momentan nu simt asta fata de nici o carte.

35. Poetul favorit.
 G.Bacovia

36.Câte cărti îti fac cu ochiul momentan?
Multicele, asa ca nu le-am numarat. INCA.

37. Cât de des returnezi cărtile bibliotecii fără să le citesti?
Eu nu imprumut carti de la biblioteca decat in interes scolar.

38. Personajul preferat dintr-o carte.
Nu pot decide.

39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.
Sincer, nu stiu ce sa aleg.

40.Ce cărti ai vrea să citesti în vacantă?
Depinde ce carti imi cumpar.

41. Cât de mult ai rezistat fără să citesti?
Destul de mult, odata ce scoala isi baga coada, nu am ce face.

42. Numește o carte pe care nu ai putut să o termini!
Eu termin cartile incepute si in general am grija cand imi cumpar carti.

43. De ce anume esti distras cu usurintă atunci când citesti?
Depinde, daca imi place nu sunt distrasa, prea usor dar daca nu imi place, atunci sunt distrasa de orice am prin camera.

44. Ecreanizarea favorită a unei cărti.
The Hunger Games <3 comment-3--="" nbsp="">

45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei cărti.
Nu stiu. In general nu ma dezamagesc ecranizarile.

46. Cei mai multi bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.
In general cumpar online asa ca nu cheltui prea mult.. 100-200 de lei

47.Cât de des sari peste paragrafe doar ca să citesti mai repede?
Nu sar peste paragrafe. :)

48.Care este motivul pentru care ai renunta la o carte, desi esti la jumătate?
Mi-am propus sa nu mai renunt la carti,dar daca ele sunt scrise prost, daca eu cred ca nu merita sa le mai continui nu mai citesc.

49. Îti place să păstrezi cărtile în ordine?
Da :) imi place sa le aranjez.

50. Preferi să păstrezi cărtile sau să le dai altcuiva după ce le citesti?
Prefer sa pastrez cartile.

51. Sunt cărti pe care le-ai evitat până acum?
De obicei, ce carte evit sa citesc, mai apoi devine o obsesie sa o am.

52. Numeste o carte ce te-a făcut furios!
Cand citesc o carte trec prin mai multe stari si furia este pe acolo, asa ca nu pot numi doar o singura carte.

53. A carte ce nu credeai că îti va plăcea, dar ti-a plăcut!
"Vampirii din Morganville"

54. O carte ce credeai că îti va plăcea, dar nu ti-a plăcut!
"Jumatatea rea" de Sally Green, nu pot spune ca nu mi-a placut, deoarece am terminat-o, dar m-a dezamagit.

*Nu cred ca mai am cui sa ii dau acest Tag, dar daca nu l-ati facut il puteti lua de aici si sa imi lasati si mie un link :)

3 comentarii:

  1. Tag kilometric si foarte interesant, deopotriva ♥ Trebuie sa-l fac si eu.
    Cantec de gheata si foc. Nu am auzit de cartea asta, dar suna foarte bine!
    Fetita prietenei mele, am vazut ca ai pus de doua ori, inseamna ca e ceva chiar foarte bun. O voi citi, suna interesant.
    Si mie mi-au placut Jocurile foamei, am vazut ambele filme, dar imi pare rau ca am citit doar prima carte. Ma trezeam cu o ora mai deveme ca sa citesc. God.
    Frumos tag! Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si mie mi-a placut mult tag-ul cand am decis sa il iau, Cantec de gheata si foc este numele seriei Urzeala Tronurilor de care cred ca ai auzit, iar Jocurile foamei merita sa le continui si sa termini seria pentru ca merita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot nu gasesc timp sa fac tag-ul asta...
    Faine raspunsuri.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere