miercuri, 25 iunie 2014

Top 5 wednesday-Top 5 iubiti fictionali

Yay de cand asteptam ca acest top sa abordeze aceasta tema.... mi-a fost de stul de greu sa aleg doar 5 baieti dar am reusit iar topul este acesta:


#5 Stefan Salvatore din Jurnalele Vampirilor
Oooo imi pare foarte rau ca acest personaj a ajuns pe locul 5 deoarece imi este destul de greu sa despat personajul de actor amandoi au un caracter calm, si este foarte sarmant in ambele cazuri.

#4 Augustus din Sub aceeasi stea
Cum poate sa nu-ti placa acest personaj? l-am ales pe el deoarece este un personaj fascinant, carismatic, pentru calmul de care a dat dovada si pentru personalitatea lui mereu optimista...

#3 Dimitri Belikov din Academia Vampirilor
Mmmm nu stiu cum am ajuns sa ma indragostesc de acest caracter dar stiu sigur ca el merita sa faca parte din topul meu, pentru ca pe parcursul cartilor m-a facut sa raman cu sufletul la gura asa ca isi merita locul.

#2 Maxon din Alegerea
Maxon este un personaj incantator cu bun simt si timid, dand dovada de rafinament si diplomatie iar aceste calitati m-au facut sa il adaug in acest top.

#1 Peeta din jocurile foamei
Ultimul dar nu cel din urma este magnificul Peeta care mi-a placut  datorita caracterul sau dar si inteligenta de care a dat dovada pe parcursul cartii m-a facut sa ma indragostesc de el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu