vineri, 4 iulie 2014

Leapșă: Social media book tag


Heeeei am decis sa fac si eu o leapsa, iar aceasta mi s-a parut una foarte interesanta am luat-o de aici.
Ce trebuie sa faci? Ei bine fiecare retea de socializare pune cate o intrebare iar tu trebuie sa alegi o carte(se poate cu sau fara poze) dar eu cred ca cel mai fain e cu poze.. nu?
Cred ca ma voi descurca asa ca hai sa-i dam batai :)Pozele nu vor fi foarte bune dar sper sa nu ma certati.

Twitter: Cea mai scurtă carte dintre preferatele tale. 


Mmm cartea aceasta am citit-o cu ceva timp in urma si stiu ca la momentul acela mi s-a parut foarte mica si frumoasa. Are doar: 122 pagini si cred ca este cea mai mica carte pe care am citit-o pana acum.

Facebook: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești.

In general nu ma preseaza nimeni sa citesc carti, citesc din placere si pentru ca ma relaxeaza, dar aceasta carte mi-a fost recomandata si pot spune ca am citit-o cu placere

Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool.
Da, aceasta carte se numeste Divergent de Veronica Roth nu pot incarca o poza deoarece o am pe tableta insa sunt foarte fericita deoarece am citit-o inainte sa inceapa nebunia asta cu filmul etc..si mi-a placut , cred ca daca o citeam dupa ce aparea filmul nu mi-ar fi placut la fel de mult ca acum.


Myspace: O carte despre care nu îți amintești dacă ți-a plăcut sau nu.
Nu cred ca este posibil odata ce citesti o carte apoi sa nu mai stii daca ti-a lasat o impresie buna sau una rea.

Instagram: O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să îi faci o fotografie.
Coperta asta este superba... Nu? 

YouTube: O carte care ți-ai dori să devină film.
Sunt o multime de carti care dupa ce le-am citit mi-am dorit sa existe si film dar cred ca aceasta este ultima carte pe care am citit-o si mi-am dorit foarte mult sa fie ecranizata.

Goodreads: O carte pe care o recomanzi tuturor
Sa recomand o carte... Mmmm trebuie sa ma gandesc putin deoarece as dori sa fie una pe care nu ati citit-o.O carte mai putin cunoscuta.

Evrica! Skelling este cartea potrivita merita sa o cititi iar eu o recomand din tot sufletul. Spor la lectura! :)


Ei asta a fosr si leapsa, sper ca m-am descurcat iar pe final va intreb -Ati citit aceste carti, ce parere aveti?
Pa. :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu