miercuri, 9 iulie 2014

Recenzie~Casa de sticla (Vampirii din Morganville #1) de Rachel Caine


Descriere: Bine aţi venit în Morganville, Texas! 
Nu rămâneţi pe afară după ce se lasă întunericul…

Morganville este un mic oras universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate... unele chiar malefice. Atunci cand studenta Claire Danvers se muta din campus intr-una dintre cele mai vechi case din Morganville, ea descopera ca persoanele cu care imparte locuinta nu dau prea multe semne de viata. Cu toate acestea, ele o vor apara pe Claire, atunci cand cele mai tainice secrete ale orasului vor iesi la lumina, lacome de sange proaspat.

Parere: Mi-am cumparat aceasta carte la oferta pe Libris si dupa cum se si vede coperta nu te atrage catre lectura dupa parerea mea si in nici un caz nu cred ca te face sa o cumperi insa nu trebuie sa judecam dupa coperta si trebuie sa mergi pe incredere, asa am facut eu si nu am regretat.La inceput am auzit multe lucruri bune despre carte asa ca nu m-am lasat influentata dealte caracteristici. Inceputul era anost credeam ca am dat banii degeaba pe carte am decis sa ii mai dau o sansa si... SURPRIZA... pana la sfarsitul zilei am terminat aceasta carte. Nu duce lipsa de actiune are si putin romantism genul este fantasy, ca sa-i mai ceri?

  S totusi cum sa nu-ti placa?, este o carte cu vampiri in care personajele principale sunt oameni asta este un plus. Si cand se mai pune si problema a doi super tipi (Michael si Shane) care isi apara noua prietena facand fata pericolelor. Mi-a placut prietenia care s-a legat in casa de sticla felul in care Eve o apara pe Claire dar si apropierea dintre ea si Shane. Este o carte foarte buna (daca ai patit ca mine sa te plictiseasca la inceput mai da-i o sansa) nu cred ca merita sa o mai laud mult trebuie sa o cititi, si sa imi spuneti parerea Acum astept sa imi cumpar si celelalte volume.


Citate: "-O, buna, Claire, zise ea, clipind.Unde te duci?
-La inmormantre, raspunse Shane primul.Pe ecran, un zombi tipa strident si muri intr-un chip oribil.
-Da?Super.A cui?
-A ei, zise Shane."

Nota: 4.50/5

P.S.:Cartea are o dimensiune destul de mica asa ca am incercat sa nu fac o recenzie vasta, sa nu dau spoilere, asa ca am facut mai mult o mini-recenzie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu