miercuri, 23 iulie 2014

Top 5 Wednesday: 2 in 1


Hei, hei am cam lipsit in ultimul timp, stiu si imi pare rau dar promit ca ma voi revansa acum voi face top'ul 2 in 1 iar aceasta saptamana voi scrie mai multe recenzii la carti pe care le-am terminat cat am fost lipsita. Si daca ne vom aduna mai multi voi face un concurs. Asa ca hai sa incepem.



1.Cărti pe care le-am cumparat pentru coperta

  #1 Pantalonii calatori de Ann Brashares

#2 Pantofiorii roz de Beatrice Masini

#3 Memoriile unei gheise  de Arthur Golden

#4 Frenezia de Francesca Lia Block

#5 Cautand-o pe Alaska de John Green


2.Carti pe care ceilalti le iubesc dar tu le urasti

Deci Nu e bine sa incep cu deci, nu exista carti care sa le urasc. Cele ce fac parte din topul meu ma asteptam sa fie mai bune nu #Overrated)

#1 Pulbere de stele de Neil Gaiman

#2 Tunelele Roderick Gordon si Brian Williams
Ma asteptam la mult mai multe de ca aceste carti m-au cam dezamagit :(

#3 Carrie de Stephen King
O carte interesanta dar cei care mi-au recomandat-o erau foarte "Mandrii" de carte.Eu nu m-ma simtit astfel

#4 Seria Altfel de Ingeri de Lili St. Crow
Mmmm o serie care... serios, nu e cu ingeri sau este? Mai eu nu pot zice ca mi-a placut foarte mult...

#5 La cinci am ramas fara idei poate Frenezia se situeaza pe acest loc deoarece mi-am luat-o foarte optimista si incantata  insa pe parcursul lecturii m-a cam enervat. 
Promit ca voi face o recenzie foarte repede :( iar asta inseamna ca am terminat topul Bye ..









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu