miercuri, 20 august 2014

Leapsă: Summertime madness

Am luat leapsa de aici

1. Arată o carte cu o copertă care să inspire vara! de exemplu: soare, mare etc.
In biblioteca mea nu prea sunt carti care sa inspire vara, am una dar acum e imprumutata iar cand o voi primi inapoi voi reveni cu un edit.
Cred ca plecatul in vacanta inspira vara defapt in asta consta vara asa ca aceasta coperta este perfecta.

2. Alege un loc fictiv care ar fi destinatia perfectă pentru vacanta de vară.
Nu stiu ce sa aleg, sunt atatea locuri in care mi-as dori sa merg dar pentru ca sunt o fana inraita a Jocurilor Foamei aleg sa merg in Capitolul.

3. Esti pe cale să pleci în cu avionul până la locul tău de vacantă. Ce carte îti iei cu tine ca să dureze tot zborul?
 Aici trebuie sa aleg un volum SF, Fantasy sau o Distopie ceva ce sa ma tina cu sufletul la gura o carte buna care sa nu ma plictiseasca sa faca timpul sa treaca fara sa-mi dau seama.Cred ca o carte din seria Urzeala tronurilor de George R.R. Martin este potrivita.

4. Ai un caz de sumertime sadness, ce carte alegi pentru a-ti reda zâmbetul pe buze?
Cartea care m-a facut sa zambesc a fost "Vampirii din Morganville" (ma trezeam zambind fara sa imi dau seama de ce) sau "Jumatatea rea" pe care mi-o doresc de ceva timp sunt sigura ca imi va reda zimbetul in cazul in care o voi achizitiona.

5. Esti pe plajă singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca si companie (beach babe, if you now what I mean)? (puteti alege mai multi)
Cand am citit intrebarea primul nume in mintea mea a fot Peeta... si sa cred ca cel mai mult mi-ar placea sa ma intalnesc cu Peeta. Sau Stefan din Jurnalele vampirilor. Sau Maxon si as putea sa aleg inca o mie de personaje insa vreau sa termin tagul.

6. Pentru a-ti asorta înghetata vrei un ice cool sidekick (n-am idee cum să traduc asta ca să aibă sens) Ce personaj sidekick alegi?
Aaaa nu stiu ce sa aleg...??
Cred ca in viziunea mea personajul este America din Alegerea.

7. Împarte atmosfera de vară! Cui ii dai tagul mai departe?
Dau acest tag urmatorilor: Vanzatorul de iluzii,Books and Stuff,Din dragoste pentru carti si cine doreste il pote prelua.

6 comentarii:

  1. Foarte draguta leapsa, faine raspunsuri.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta leapsa si imi plac mult raspunsurile tale >:D< O sa o fac si eu in curand :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine răspunsurile și eu am făcut leapșa asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am faaaacut!!! http://dindragostepentrucarti.blogspot.ro/2014/08/am-primit-acest-tag-de-la-blogul-books.html . Multumesc pentru tag :3 Astept cat mai multe :*

    RăspundețiȘtergere