vineri, 24 octombrie 2014

In my mailbox

In ultimul timp nu am cumparat prea multe carti; am reusit sa imi tin in frau pofta de cumparaturi. Insa, la inceputul lunii septembrie, am decis ca este momentul potrivit pentru shopping asa ca mi-am cumparat cateva carti.
 Carti luna Septembrie

 Este singura carte de Paulo Coelho pe care o am in biblioteca, am auzit multe lucruri bune despre ea, asa ca nu am ezitat sa o cumpar.

 

Apoi mi-am luat urmatoarele doua volume din seria "Vampirii din Morganville".Am fost placut surprinsa de prima carte, asa ca mi-am achizitionat inca doua volume din serie.


Dupa multe rugaminti la adresa mamei, aceasta a acceptat sa imi cumpere "Jumatatea rea" pe care am citit-o deja, iar recenzia o gasiti aici


Ultima carte din luna septembrie este "Mincinosii", pe care am castigat-o la concursul realizat de "Young Fiction Connection" pe facebook . (Am castigat cartea superba + colierul din imagine). Recenzia o gasiti aici

Carti luna Octombrie.
Toate cartile din luna Octombrie le-am primit cadou de ziua mea.


 Mama mi-a comandat de pe Elefant "Captiv in labirint", iar pentru ca a platit o suma mai mare de 9 lei am primit cadou de la ei o carte de Aghata Christie.



Iar de la prieteni am primit "Paranormal" si "Bal mascat". Multumesc mult tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu