sâmbătă, 5 septembrie 2015

5 lucruri care imi plac sambata

   Se pare ca a trecut foarte repede saptamana si ghici, ce? este sambata! asta inseamna ca am revenit cu "5 things i love saturday". Cei ce au competat topul sa imi lase cate un link.

 Am decis ca in sambata aceasta sa incep rubrica cu seria mea preferata "Jocurile Foamei" si cred ca deja stiti ce fan infocat sunt. Aceasta carte m-a facut sa ma reapuc serios de citit, mi-a placut foarte mult, este prima mea distopie si pur si simplu a fost dragoste de la primul volum. 
P.S.: Daca nu ati citit pana acum cartea, eu o recomand.

Am o pasiune pentru pictat deoarece ma relaxeaza, desi nu pot realiza tablouri dificile, si nu am un talent dezvoltat in acest domeniu, ma face fericita si este o activitate potrivita pentru fiecare sambata.

Imi plac la nebunie tricourile realizate de Bucurie, sunt atat de frumoase, lucrate cu atata pasiune si grija. Desenele de pe tricouri sunt foarte colorate fiecare spune cate o poveste si arata foarte bine.

Muzica Folk. Imi place foarte mult acest gen si tocmai am descoperit acesti oameni minunati ce canta folk, canta din suflet iar totul suna asa frumos si suav.

  Filmele, serialele si cartile istorice. Imi plac la nebunie pentru ca afli foarte multe lucruri din trecut primesti mai multe detalii decat la orele de istorie si sunt foarte intrigante.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu