vineri, 25 septembrie 2015

Friday nights are made for unforgettable movies !

The Uninvited -2009

  La inceput cand am decis sa vad acest film nu eram foarte incantata de el dar pe parcurs mi-am dat seama ca am făcut o alegere foarte buna ajungand pe lista mea de filme bune.În urma unei explozii in care mama îi moare Anna este internată într-o instituţie psihiatrică pentru a se recupera.Odată ajunsă acasă fata se reintalneste cu sora sa mai mare Alex acesta ii povesteste despre relatia dintre fosta infirmiera si tatal lor punand la cale un plan prin care sa o înlăture pe mama lor vitrega Rachel. In casa apare o fiinta ce i se arata Annei iar aceasta alaturi de Alex decide sa investigheze crezand ca noua lor mama ascunde ceva infiorator.In urma investigarilor fetele o suspecteaza pe Rachel de crima dorind sa o inlature de tatal si familia lor .Filmul are un final imprevizibil si plin de suspans in care toate teoriile noastre sunt date peste cap, are pati horror si foarte mult mister merita vizionat de adeptii filmelor psihologice.
Nota: 5/5
Trailer:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu