joi, 31 decembrie 2015

Carti pe care vreau sa le citesc in 2016


Pentru ca doar cateva ore ne mai despart de anul nou am decis sa incep sa imi fac planuri si sa imi organizez lista de carti pentru 2016. Desi de multe ori nu reusesc sa duc la bun final ceva ce planuiesc de mult timp de data aceasta sunt sigura ca voi avea mai mult succes.

Carti:

1. Tuturor baietilor pe care i-am iubit -Jenny Han
2.Suflete Pereche -Cecelia Ahern
3.Fata din tren -Paula Hawkins
4.Elita -Kiera Cass
5.Saga reginelor -Jean Des Cars
6.Regina zapezilor- Joan D. Vinge
7.Starters -Lissa Price
8.Second Life-S.J. Watson
9.Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks - E. Lockhart
10.Cum sa fii o fata rea -E. Lockhart
11.Zi dupa zi -David Levithan
12.Zona zero -Lavinia Calina
12.Toate sfarsiturile sunt la fel -Andrei Cioata

Serii pe care vreau sa le termin

1.Harry Potter -J.K. Rowling
2.Captiv in Labirint - James Dashner
3.Academia vampirilor - Richelle Mead




Serii pe care vreau sa le incep:

1.Regii blestemati -Maurice Druon
2.Triologia Grisha -Leigh Burdugo
3.Ultima vrajitoare din Transilvania -Anna Vary

Acestea sunt o parte din cartile pe care tin neaparat sa le citesc in anul care vine. Va doresc tot binele un an cat ma frumos si mai bogat ca cel ce este pe cale sa treaca, sper ca toate dorintele voastre sa se implineasca si sa ne bucuram de fiecare clipa frumoasa. La multi ani si distractie placuta dragilor!




2 comentarii:

  1. Oh, Doamne, aproape toate cărțile pe care ți-ai propus să le citești în 2016 sunt și pe lista mea! Par așa awesome, încât nici nu știu de care o să mă apuc... probabil de cea care îmi pică cel mai repede în mâini. :))
    Spor la citit! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu pacat ca nu am prea mult timp liber pentru ca as citi incontinuu mai ales ca in ultimul timp apar numai carti bune, eu iti urez succes in anul 2016 sa citesti tot ceea ce iti propui. Pupici

      Ștergere