duminică, 7 august 2016

Rapid Fire Book Tag

 Heeei dragilor, am revenit insfarsit pe blog si doamne cat mi-a lipsit sa va scriu, am adunat o multime de tag'uri, cronici, recenzii la carti si la minunatele benzi desenate am pierdut cativa abonati insa acum va promit ca blogul va redeveni activ. Am primit recent de la Diana acest tag dragut -multumesc frumos draga Diana-  iar acum il voi rezolva.

E-Book or Physical Book?
Chiar daca am mai citit E-Book'uri preferatele mele raman cele fizice fiindca sunt mai putin obositoare si pentru ca imi place sa le privesc si sa le aranjez in biblioteca.

Paperback or Hardback?
Mereu am avut o pasiune pentru Paperback insa este enervant ca se uzeaza mai usor decat cele Hardback 


Online or In-Store Book Shopping?
Clar Online, imi place sa intru in librarii sa ma uit la cartile pe care le vreau dar tot comandate online sfarsesc pentru ca sunt mult mai acceptabile si ca uneori din pretul de librarie, online pot comanda chiar doua carti.

Trilogies or Series?
Depinde cat de mult imi place cartea, in general prefer trologiile ca sa pot sa le termin si sa nu ma plictisesc de carte, pentru ca la un moment dat actiunea deja devine plictisitoare si interesul meu scade.

Heroes or Villains?
Nu pot sa aleg asa ceva, oricat de mult tin eu cu partea cea buna tot mai apare cate un raufacator care sa ma atraga. -Intunecatul-

A book you want everyone to read?
Momentan am dezvoltat o obsesie pentru "Neamul corbilor" de Lavinia Calina -va aparea si recenzia dar pana atunci cititi-oooo-

Recommend an underrated book?
Hmm momentan nu stiu exact ce dar probabil voi raspunde si eu ca Diana. Am observat ca "Regii timpului" de Laura Nureldin nu prea este citita desi ar trebui, fiindca lectura aceasta este suuuper relaxanta si faina!! Asa ca aceasta este cartea pe care eu o recomand.

The last book you finished?
 "Neamul Corbilor" de Lavinia Calina -Vai, cat mi-a placut-

The Last Book You Bought?
Nu prea am mai cumparat ceva in ultima vreme, am decis sa imi mai citesc cartile din biblioteca insa pe viitor am o listuta de carti.

Weirdest Thing You’ve Used as a Bookmark?
Mmmm servetele, clamite, suvite de par....etc...

Used Books: Yes or No?
Da! Daca nu sunt uzate, de ce nu? 

Top Three Favourite Genres?
Distopic, Istoric, Fantezie.

Borrow or Buy?
Imi place sa cumpar, sa fie cartea mea !

Long or Short Books?
Scurte...? Depinde, imi plac cele scurte insa daca actiunea ma acapareaza, e trist sa fie scurta pentru ca raman cu o gramada de intrebari, o multime.

Long or Short Chapters?
Scurte, mereu mi-au placut cele scurte desi imi place ca actiunea sa fie detaliata -nici eu nu stiu ce e cu mine :))-

Name The First Three Books You Think Of…
1. Neamul Corbilor de Lavinia Calina
2.Elita de Kiera Cass

Books That Make You Laugh or Cry?
Nu prea plang la carti, insa cred ca mi-ar placea sa aiba cate putin din toate.

Our World or Fictional Worlds?
Fictional Worlds! Pentru ca lumea noastra deja o cunoastem...

Audiobooks: Yes or No?
Am tot incercat dar nu am reusit sa ma obisnuiesc, detaliile treceau pe langa mine si mereu imi faceam alta treaba numai nu ascultam.

Do You Ever Judge a Book by its Cover?
Clar.. asta stiu sa fac cel mai bine :))

Book to Movie or Book to TV Adaptations?
Nu stiu ce sa zic, probabil TV adaptions, pentru ca actiunea sa se dezvolte ca in carte, desi de multe ori se schimba cu mult fata de carte.

Book to Movie or Book to TV Adaptations?
Cred ca tot "Jurnalele Vampirilor" pentru ca pe mine cartile nu m-au incantat si am ajuns la concluzia ca serialul e cu mult mai bun.

Series or Standalone’s?
Standalone'uri pentru ca seriile trebuie continuate si este complicat..

Cam asta a fost tot, multumesc pentru Leapsa si ..o dau si eu ? ...nu, nu o mai dau pentru ca deja cred ca a fost preluata de toata lumea.. 


4 comentarii:

  1. Hihii, super răspunsurile! Chiar ieri l-am făcut și eu și urmează să-l postez. Haha, "clar.. asta știu să fac cel mai bine." Feel yaa :))
    Spor la citit! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, abia astept sa iti citesc raspunsurile! Mereu judec o carte dupa coperta. Pupici

      Ștergere
  2. Yeyyy ^-^ Mă bucur că ai avut timp pentru leapșa de la mine :3

    Lavinia Călina e o autoare de la noi care ar trebui citită mai des pentru că abia ce am terminat UA 2 și vreau să citesc mai multe cărți de-ale ei. Acum că zici cât de mult ți-a plăcut Neamul corbilor nu face decât să mă entuziasmeze și mai tare ^.^

    Și daaaa, Laura scrie de-a dreptul grozaaaavvv!!!! Sper să nu se oprească aici și să mai scrie și alte cărticele :3

    * omg another tvd fan <3 #evillaugh #theresnowayback :)) *

    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu sunt super entuziasmata de scrierile Laviniei abia astept sa termin Blestemul Zorilor <3, cat despre Laura dupa modul in care scrie eu as continua sa o citesc, sa speram ca va mai scoate carti. Iti multumesc pentru tag, pupici :3

      Ștergere