vineri, 30 mai 2014

Recenzie~Academia vampirilor de Richelle Mead



Descriere:e Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri.
Rose Hathaway, o fata vampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise. Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor...

Parere: Dupa atatea laude la adresa acestei carti am decis si eu sa imi cumpar doua volume si sa incep sa citesc cu gandul ca poate imi va placea. Si ce credeti am devorat primele volume.Mi-a placut complexitatea lumii vampirilor povestita din perspectva autoarei, am mai citit carti cu sau despre vampiri dar in aceasta carte sunt prezente trei tipuri diferite (Strigoi Dhampiri si Moroi).Am fost atrasa de prietenia dintre Rose si Lisa de apropierea lor si de mesajul transmis de catre carte sau de motto'ul lor :"Doar cea mai buna prietena te poate apara de dusmanii tai nemuritori" tare nu ? mi-au placut mult personajele dar si de devotamentul si curajul lui Rose.
In orice caz aceasta carte trebuie citita este foarte faina si o recomand tuturor fanilor Sf & Fantasy este o carte diferita de cele normale cu vampiri deoarece aici vampirii nu se mai ascund de oameni iar acestia sunt tratati in mod egal.
                                                     Nota: 4.5/5
                   
                               *Deoarece mi-a placut mult aceasta carte voi pune si un citat.
   
 Citat :
” -Tot mai cred că minţi.
-Sunt orice, numai mincinos nu. Ăsta e domeniul tău. Şi al lui Rose.
-Noi nu…
-Exageraţi poveştile despre familiile oamenilor? Spui că mă urăşti? Pretinzi că eşti prietenă cu oameni despre care crezi că sunt proşti? Ieşi cu un tip la care nu ţii?
- Îl plac.
-Ţii la el sau îl placi?
-Oh, e vreo diferenţă?
-Da. Îl placi e când te întâlneşti cu un imbecil mare şi blond şi râzi la glumele lui stupide.
Atunci, din senin, el se aplecă înainte şi o sărută. A fost ceva nestăpânit şi rapid şi intens, o revărsare de furie şi pasiune şi dorinţă pe care Christian le ţinea întotdeauna zăvorâte în sinea lui. [...]
Christian se opri din sărut, dar îşi ţinu în continuare faţa aproape de a ei.
-Asta faci cu cineva pe care îl placi. ”


                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu