marți, 10 iunie 2014

Iunie, prima luna de vara.


    Da cred ca toata lumea va zice ca sunt in urma si ca deja suntem in 06 iunie dar eu mi-am permis abia acum sa scriu prima postare pe blog deoarece pana azi credeam ca suntem in luna Noiembrie datorirta vremii urate.Iar acum dupa o saptamana grea si urata a rasarit soarele, iar in felul acesta am aflat ca va sunt datoare cu o postare.
 OOOO si inca cate evenimente avem luna aceasta .Cum ar fi:           
  1. Sunteti nerabdatori sa apara filmul "Sub aceeasi stea" eu una nu mai am rabdare sper sa fie bun si sa respecte cartea, Nu am fost in stare sa mai astept premierea filmului  am decis sa revad "Now is good" pentru a ma pregati emotional de TFIOS. 
  2. 22 Jump Street stiu ca este un film asteptat am vazut trailerul dar nu stiu prea multe despre el.
  3. Pretty Little Liars, oh ce pot spune dupa ce Ali a decis sa li se arate fetelor iar toti cred ca am fost uimiti de faptul ca aceasta este in viata producatorul a decis sa ia o pauza iar noi sa stam si sa asteptam un nou sezon cu sufletul la gura ei bine acest sezon nou este pe cale sa apara nu mai este mult pana pe 11 iunie.
  4. Iar ultimul Teen Wolf cred ca la acest serial si la TFIOS a fost cea mai grea asteptare, un sezon nou cu mai multa actiune si mai multe povesti interesanta abia astept.
Da luna asta vor mai aparea si alte carti cum ar fi Bully/Intimidare de Penelope Douglas la editura Epica si sper sa o precomand si sa o citesc.
Va pup Pa.

                                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu