marți, 10 iunie 2014

Top 10 carti

   
       Fac acest top in cadrul concursului sustinut de Librex pe care il puteti gasi pe pagina lor oficiala de  aici.


Locul #1,#2 si #3 este ocupat de minunata serie Jocurile foamei (Hunger Games) sunt atat de entuziasmata am citit cu plecere aceste carti si pot spune ca sunt super am facut si o mini-recenzie pe care o puteti gasi aici. Cred ca deja mi-am declarat admiratia pentru aceste carti dar si entru autoare asa ca voi trece la urmatoarea carte.
P.S.:Daca nu ati citit inca aceasta triologie nu ezitati.
Le puteti comanda de aici

Locul #4 este ocupat de catre Jumatatea rea pe care mi-o doresc foarte mult de cand a aparut in Romania si sper sa o citesc cat mai repede deoarece mi-a starnit interesul :3

Locul #5 il ocupa cartile lui John Green pe care spre rusinea mea nu le-am citit desi mi se par destul de faine. Povestea fiecarei carti este unica si grafica copertii m-a impresionat asa ca le am pe lista.
Le puteti comanda deaici : De 19 Ori Katherine,Cautand-o pe Alaska,Sub aceeasi stea.

Pe locul #6 este cartea Divergent pe care am citit-o si pot spune ca m-a surprins placut dar prefer #HG am comandat intre timp #Instrugent si astept sa ajunga pentru o noua postare numita #InMyMailBox
O puteti comanda de aici

Trecem la locul cu numarul #7 ocupat de catre Seria Urzeala Tronurilor de ceva timp am inceput sa urmaresc si serialul dar l-am lasat pe vara cu speranta ca-mi voi comanda si cartile.
Puteti comanda de aici

Locul #8 este ocupat de Infernul lui Gabriel aparuta  la editura Trei este inca printre noutati. Vreau sa o comand cat mai repede dar dupa cum vedeti ce wishlist lung am nu stiu cand voi reusi prea curand.Descrierea carti este destul de detaliata incat sa imi dau seama ca aceasta carte merita cumparata.
O puteti comanda de aici

Am ajuns si la locul #9 pe care il ocupa Hotul de carti am citit-o este destul de impresionanta cu multe trairi pe mine nu pot spune ca m-a atras atat de mult (va rog nu-mi sariti in cap aceasta este parerea mea) pe cat de laudata este cartea.
O puteti comanda de aici

Iar pe ultimul loc adica locul #10 avem cartea Fluturi de cand a aparut aceasta carte in Romania nu am fost prea atrasa de ea chiar daca vad o multime de persoane "Indragostite" de aceasta carte nu pot spune ca mi-a atras atentia  eu fiind o fana a cartilor (distopice SF fantasy YA mai putin a celor Romance sau de dragoste)daca as avea ocazia sa o citesc nu m-as da inlaturi dar asa din prp[rie initiativa nu.. (da stiu am zis ca sunt o fana a cartilor YA ei bine si astea sunt carti nu?)
Le puteti comanda de aici

Acesta a fost si topul propus de editura Librex cartile le puteti gasi pe: www.librex.ro. Bye





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu