miercuri, 11 iunie 2014

Top 5 Wednesday – Top cărți pe care m-am chinuit să le termin

Primul meu Top 5 Wednesday sper sa va placa asa ca sa nu o mai lungim incepem:

#5 Hotul de carti de Markus Zusak
Carti pe care m-am chinuit sa le termin nu inseamna carti pe care le detest deoarece Hotul de Carti mi s-a parut destul de interesanta, povestita dintr-o alta perspectiva a Holocaustului (una putin mai vesela).
M-am chinuit putin sa termin aceasta cartea deoarece la inceput actiunea este linistita dar nu am regretat ca am continuat-o deoarece este foarte faina.

#4 Carrie de Stephan King 
 Am facut prostia de a viziona filmul inainte de a citi cartea, asa ca m-am cam chinuit sa o termin si mi-a luat o "eternitate" sa o termin adica ma asteptam sa reusesc sa o citesc destul de repede.
   Recenzia o gasiti aici.

#3 Pulbere de stele de Neil Gaiman
Cartea asta nu mi-a placut prea mult a fost asa plictisitoare iar autorul a lungit-o..

#2 Amanda se marita de Jenny Colghan
Cartea asta face parte din categoria Chick-Lit-urilor spre rusinea mea nu am putut sa termin aceasta carte deoarece avea un limbaj atat de urat cu o actiune plictisitoare,cu descrieri lungi in unele cazuri nu avea nici un sens asa ca am decis sa o las si sa incep o alta carte ...

#1 Mara de Ioan Slavici
Pana acum am citit multe carti dar o cartea atat de plictisitoare cu atata descriere cu pasaje pe care trebuia sa le citesc de mai multe ori cu o ambiguitate care m-a dat peste cap. Nu stiu cum dar m-am chinuit sa o termin cat mai repede este una dintre cartile care m-a dat peste cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu