sâmbătă, 14 iunie 2014

In my mailbox #1

De ceva timp tot comand carti iar acum cand s-au strans mai multicele m-am gandit sa le prezint.Aceste carti le am comandate din lunile: mai si iunie.
                                   
Prima carte comandata este Printesa gheturilor de Camilla Lackberg este un roman politist publicat la editura Trei cumparat de pe Elefant.

A doua carte se numeste Alegerea de Kiera Cass aparuta la editura Leda am cumparat-o la un pret foarte scazut de pe Elefant si pot spune ca am devorat-o iar recenzia va aparea imediat pe blog.
Aceasta carte Mary Poppins de P.L. Travers am primit-o de la o prietena foarte buna si este aparuta la editura Rao.
Acest Chick-lit care se numeste  Amanda se marita de Jenny Colghan  comandata de pe Elefant pot spune ca m-a dezamagit si cartea pe care nu am reusit sa o termin dar si modul in care arata deoarece era foarte uzata.
Operatiunea Chinta Royala de Carl Hiaasen am cumparat-o de ka Nemira la un pret foarte bun iar cartea este foarte faina.
Iar ultima carte este Carrie de Stephen King pe care am cumparat-o cu mult timp in urma dar am decis sa o pun in acest #BookHaul.



Acestea sunt toate cartile.. Bye Bye



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu