marți, 17 iunie 2014

Recenzie~Alegerea de Kiera Cass

Alegerea reprezinta primul volum din seria omonima scrisa de catre Kiera Cass, aceasta carte este aparuta la editura leda

Descriere: Pentru treizeci şi cinci de fete, Alegerea este o şansă unica în viaţă. Le oferă posibilitatea de a fi transportate, ca nişte cenuşărese, într-o lume a luxului şi strălucirii, a rochiilor elegante şi bijuteriilor sclipitoare. De a locui într-un palat şi de a lupta să cucerească inima unui prinţ. Pentru America Singer, să fie Aleasă e însă un adevărat coşmar, căci asta înseamnă să îşi părăsească familia şi pe omul iubit, pe Aspen, cel care face parte dintr-o castă inferioară. Numai că, uneori, realitatea depăşeşte aşteptările şi, atunci când eroina noastra descoperă că Aspen o înşală şi că prinţul Maxon nu e, nici pe departe, snobul îngâmfat care i se păruse, totul se schimbă şi romantismul începe să plutească în aer.
Parere: Atunci cand aceasta carte a aparut la noi nu am crezut ca ar fi putut sa-mi placa iar primul lucru care mi-a venit in minte cand am citit cartea a fost  Burlacul :)) Nu era pe lista mea de cumparaturi si nici nu as fi avut sansa sa o citesc daca nu o gaseam la reducere, cred ca asa cel mai fain gasim carti despre care nu stim nimic iar mai apoi ajung sa le indragim.
Si totusi am citit o super carte pe care nu am putut-o lasa din mana pana ce nu am terminat-o, a fost atat de neobisnuita cu multa actiune, m-a atras in adevaratul sens al cuvantului. Cat despre personaje m-am asteptat la cu totul altceva la o America inganfata disperata dupa titlul de regina insa nu a fost asa, America repezinta o adevarata eroina si caracterul ei este de admirat, sincera, talentata, frumoasa, capabila sa infrunte orice ii sta in cale, reuseste sa fie originala iar prin simplitatea ei sa il atraga pe print.

Apare si triunghiul amoros  Aspen-America-Maxon, sincer nu sunt o fana a acestui cliseu in care fata nu poate alege dar aici este destul de bine conturat astfel in cat America stie ce vrea si nu jongleaza cu cei doi baieti . De la inceputul cartii nu mi-a placut Aspen deoarece pare ca ascunde ceva este misterios iar mie mi s-a parut foarte rece fata de prietena sa asa ca sunt Team Maxon. Maxon fiind foarte dragut si manierat. Iar pe final chimia dintre America si Maxon este vizibila acestia fiind foarte fermecatori, perfecti unul pentru celalat. Recomand cu drag aceasta carte, si daca nu aveti ce citi nu stati pe ganduri si comandati-o deoarece este altfel, o lectura usoara si captinvanta cu niste personaje bine conturate.

Citate: “Puteam să duc o viaţă pe care nu mi-o doream? Puteam să-l urmăresc în timp ce încearca să se întâlnească şi cu alte fete pentru a se asigura că nu făcea nicio greşeală? Puteam să preiau responsabilităţilor pe care le avea ca prinţ? Puteam să-l iubesc?

“-Nu, nu il aleg pe el sau pe tine.Ma aleg pe mine

“-Asta pentru ce a fost?
-Daca ma atingi doar cu un deget, o sa te lovesc si mai rau! i-am promis.