joi, 24 iulie 2014

Recenzie~Frenezia de Francesca Lia Block

Despre:      LIV ARE UN SECRET TULBURĂTOR.
    Când a împlinit treisprezece ani, lui Liv i s-a întâmplat ceva care i-a schimbat complet viaţa. Din acest moment, se simte pierdută…nu se mai regăseşte în nimic. Singurele clipe în care este cu adevărat ea însăşi sunt cele petrecute alături de prietenul ei, Corey, în pădurea din jurul oraşului în care cei doi locuiesc. Dar lucrurile continuă să se complice: în pădure, Liv este urmărită de o femeie misterioasă, un grup de băieţi ciudaţi o pândesc... şi tot aici află de blestemul ce pare că o va bântui pentru totdeauna.Blestemul care, cu patru ani în urmă, i-a provocat FRENEZIA. Şi care i-o poate provoca din nou, cât de curând…
   „Un roman care te captivează şi pe care nu-l poţi lăsa din mână până la ultima pagină.” — Cassandra Clare, autoarea seriei bestseller New York Times „Instrumente mortale   „Îmi place lumea extravagantă, melancolică, din acest roman, îmi place această eroină, cu nenumăratele ei secrete.” – Claudia Gray, autoarea seriei bestseller New York Times „Evernight„

O poveste paranormală pasionantă, densă, fermecătoare, cu o eroină aparte şi o punere în scenă suprarealistă, captivantă.” – Kirkus Reviews

Parere: Am decis sa cumpar aceasta carte  pentru coperta superba pe care o are dar si pentru ca asteptam de mult timp o carte care sa aiba in prim plan povestea unor varcolaci. Am reusit sa o citesc  intr-o zi deoarece este micuta 224 de pagini si pot spune ca mi-a placut, ei bine ma asteptam sa fie mult mai buna mai lunga deoarece nu m-am obisnuit intru totul cu povestea personajelor probabil as fi avut nevoie de niste detalii care sa imi explice mai clar fiecare personaj, cred ca as fi indragit cartea daca ar fi dezvoltat mai mult povestea lui Pace dar per total cartea este draguta. Limbajul folosit este unul destul de simplist, autoarea reuseste sa imbine elementele fantastice cu cele reale foarte bine insa mie imi da senzatia ca ceva  ii lipseste inca nu imi dau seama ce anume
 Personajele cartii sunt interesante m-as fi bucurat mai mult daca aflam mai multe despre ei.  Liv( eroina cartii) evolueaza pe parcursul actiunii lasandu-se condusa de sentimente si emotii (ceea ce ma deranja la ea era nesabuinta de care dadea dovada uneori), Corey  este acel om care o intelege pe fata si care ii sta alaturi , insa personajul meu preferat nu sunt cei doi ci Pace prietenul Oliviei care este unul complex un tip gay care are un sfarsit tragic insa nimeni nu stie ce il macina nici macar Olivia.. Finalul cartii a este unul trist care ma face sa ma gandesc mai bine la ideea de a reciti cartea sau de  a o sugera unui prieten. Insa daca nu sunteti fani Fantasy ar trebui sa va ginditi bine inainte sa o citit este o lectura usoara draguta insa totusi nu stiu peste ani daca imi voi aduce aminte multe detalii cu privire la  aceasta carte.(Sper sa nu  va fi bagat in ceata cu acasta recenzie "Nehotarata")

Citate: "M-am uitat în ochii lui Joe şi am văzut de unde veneam, durerea, dar şi frumusetea. M-am uitat în ochii lui Corey şi am văzut încotro mergeam, îngrijorarea şi emotia."

"Am simţit parfumul trandafirilor ca pe o otravă minunată."

"Voiam să-i strig totul mamei mele. [...]

"Dar ştiam că, în aceeaşi măsură, era şi vina mea. Pentru că nu-l sunasem mai des pe Pace. Pentru că-l lăsasem singur când era rănit. Pentru că nu văzusem semnele. Poate chiar pentru că mă născusem." -

Nota: 3/5