miercuri, 30 iulie 2014

Top 5 Wednesday- Top 5 personaje enervante


#5 Mia Rinaldi din Academia Vampirilor de Richelle Mead
De cand a aparut Mia in carte nu am putut sa o sufar parea o mica scorpie care nu isi avea locul si care incerca sa distruga reletia dintre personajele principale. Abia in  al doilea volum dupa ce am auzit povestea ei trista a inceput sa imi fie mila de ea dar totusi o uram pentru faptele sale.

#4 Monica din Vampirii din Morganville de Richel Caine
In general nu imi plac personajele care vor sa puna bete in roate celor principlai insa pe Monica nu o pot
suporta, in primul rand nu pot sa inteleg de ce vrea cu orice pret razbunare si de unde vine atata ura incat nu se poate opri pana ce nu isi plateste datoriile.

#3 Gale din Jocurile Foamei de Suzanne Collins
In cazul filmului am fost pur si simplu indragostita de Gale insa dupa ce am citit cartile acesta a inceput sa ma enerveze  (nu stiu de ce dar nu il pot suporta).

#2 Chris Hargensen din Carrie de Stephen King
Acest personaj a dat mai mult suspans cartii insa a distrus viata personajului principal.

#1 Eve din Eve de Anna Carey
In cazul acestui personaj mi-am exprimat parerea si in recenzia cartii nu am putut sa o sufar pe Eve deoarece
nu era sigura pe ea, lua decizii proaste pe moment care duceau la moartea personajelor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu