marți, 16 septembrie 2014

Scoala, treaba, timp putin.

Sii a inceput scoala, :( cat de mica este vacanta mare. Nici nu am inceput bine scoala deja sunt obosita nu mai stiu sa scriu nu am rabdare la ore ma simt inchisa si abia astept sa vina pauza. Astept sa ma obisnuiesc cu programul acesta super-mega-ultra-incarcat. Voi ce faceti? cum a fost prima si a doua zi de scoala/liceu/facultate?

In alta ordine de idei, nu v-am uitat stati linistiti pregatesc de ceva timp 2 recenzii si nu mai reusesc sa le termin iar apoi sa le postez.. Am de facut  o leapsa foarte interesanta de care inca nu m-am apucat (lenesa de mine) si mai am de incarcat un In my mailbox care nu se incarca :( (deci am ceva de lucrat).


Acum citesc "Mincinosii" de E. Lockhart pentru care nu am multumit inca editurii Trei si Young Fiction Conection, asa ca multumesc din suflet pentru aceasta carte foarte faina.
Si am inceput sa vizionez un serial fain de tot numit Arrow asa ca vedeti de ce nu am timp ?

*Astfel am terminat si aceasta mini-discutie va urez un nou an scolar cat mai bun si promit ca voi fi cat de activa pot in aceasta perioada Pupici :*

2 comentarii:

  1. Oh, Dylan :) Mult succes în noul an! De abia aștept să citesc și eu Mincinoșii, am auzit numai lucruri frumoase despre carte ^_^ Și am văzut și eu 10 episoade din Arrow. E drăguț, dar l-am abandonat momentan. Cred că am să îl reiau și eu cât de curând :D Spor la citit! :* Și mersi că mi-ai spus de blog, e super drăguț :*

    RăspundețiȘtergere