luni, 27 octombrie 2014

DRAGOSTEA MEA MI-A DĂRUIT…-Nou la Editura Epica


DRAGOSTEA MEA MI-A DĂRUIT…12 POVESTI ROMANTICE PENTRU SERILE DE IARNĂ, in curand la Editura EPICA.

NOPTILE LUNGI ȘI FRIGUROASE DE IARNĂ SUNT PERFECTE PENTRU A TE ÎNDRĂGOSTI (DIN NOU)


În prima zi de Crăciun, dragostea mea mi-a dăruit… douăsprezece povestiri romantice. Actiunile lor se petrec în cea mai frumoasă perioadă a anului, cea dintre Crăciun si Anul Nou, fiind învăluite de minunatul spirit al sărbătorilor și de vraja primei iubiri. Simte magia sărbătorilor alături de aceste extraordinare scrieri ale unora dintre cei mai importanti autori pentru adolescenti si tineri ai momentului.

Holly Black, Ally Carter, Matt de la Pena, Gayle Forman, Jenny Han, David Levithan, Kelly Link, Myra McEntire, Stephanie Perkins, Rainbow Rowell, Laini Taylor, Kiersten White
EdiTie coordonată de Stephanie Perkins.


Parerea mea: Stiu ca in general nu se pun pareri, insa sunt prea entuziasmata pentru publicarea acestei carti in Romania. Iar acum, tot ce vreau sa spun este ca le multumim celor de la Epica pentru ca au ales sa publice aceasta carticica si pentru ca au pastrat coperta draguta; cand o privesc deja, ma  iau fiorii aceia de sarbatoare *Craciun, caldurica, colinde, dulciuri*; mmm nu mai pot astepta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu