luni, 27 octombrie 2014

Vampirii din Morganville- TV Show

Cu ceva timp in urma, am postat aici un trailer la serialul bazat pe seria de romane "Vampirii din Morganville" de Rachel Caine. Ei bine, au aparut si primele episoade online pe Youtube. Astazi am aflat ca este o mini-serie creata special pentru youtube cu un buget limitat; sunt putin dezamagita pentru ca dupa parerea mea nu este prea stralucit, deoarece episoadele au in jur de 8-10 minute iar evenimentele vor fi foarte grabite. Voi posta aici primele episoade.Va urez vizionare placuta si va astept parerile.

Episodul 1



Episodul 2





2 comentarii:

  1. Hmm,Vampirii din Morganville..tot am vrut să mă uit.Și am vrut să citesc cartea,îmi place foarte mult să fac o paralelă între carte și film.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da este fain cand cartea primeste si o ecranizare, iar la aceasta carte mi-am dorit de ceva timp un film si uite ca s-a facut un serial.

      Ștergere