vineri, 19 decembrie 2014

Cărti cadou de Crăciun! – Concurs pentru bloggeri

Bibliophile Mystery, in colaborare cu libraria online LIBREX, organizeaza un concurs special pentru bloggeri. Premiul consta in carti alese de pe site-ul librariei online LIBREX in valoare de 70 de lei.

Imi plac foarte mult concursurile lansate de Editura Librex am mai participat la unul creat special pentru bloggeri, iar cand l-am gasit pe acesta am fost foarte entuziasmata. Deci sa incepem.

In general prietenilor mei le fac cadou cate o carte, acestia sunt destul de incantati de carti si am reusit sa ii atrag cat mai mult spre lectura. Atata timp cat cunosti persoana ii stii gusturile iti este simplu sa ii cumperi ceva ce stii ca le va placea, dar atunci cand esti un Secret Santa si nu cunosti persoana ce faci?
Si mie imi este destul de greu sa le fac cadouri unor persoane despre care abia de cunosc numele dar ma iau supa felul in care se imbraca dupa gen si in final reusesc sa ii cumpar ceva ce sper sa ii placa.
Asa ca vreau sa va recomand niste carti ce ar putea sa fie cadouri geniale de craciun.
Anul acesta editurile romanesti s-au decis sa ne ajute putin si au scos si la noi bestsellere de craciun, foarte dragute care au ajuns deja si pe lista mea de dorinte. Aceste carti au niste povesti de craciun foarte dragute si pot fi daruite unei fete pasionete de citit plus ca copertile sunt foarte fainute si sugestive.In cautarea Sufletului Craciunului

Carti pe care l-as da cadou de craciun


1)Triologia Jocurile Foamei- cartile astea sunt superbe dupa cum stiti sunt o fana si sunt sigura ca daca ii cumperi aceasta triologie unui baiat sau unei fete ar fi foarte incantat/a de ea.

2)Starters- cartea asta are o poveste foarte interesanta care ma intriga si pe mine. Cred ca merita sa o dai cadou de craciun unui prieten si sa ii faci sarbatorile de iarna mult mai fericite.

3)Mincinosii- aceasta carte este printre preferatele mele, desi povestea este simpla finalul este devastator, sunt sigura ca cine o citeste ramane marcat de ea asa cum am patit si eu. 

4)Cantec de gheata si foc- recunosc acest pachet il am si eu pe lista predestinata mosului, de fiecare data cand intru intr-o librarie si privesc aceste carti voluminoase ma fac sa ma simt foarte bine iar daca l-as primi cred ca as fi foarte fericita. Acest pachet l-as oferi bucuroasa unui baiat deoarece este plin de actiune si SF ceva ce sunt sigura ca l-ar incanta, plus ca povestea este uimitoare.
5)Divergent- pentru ca aceasta carte are o poveste deosebita si oricine va fi atras in "capcana".

6)Poveste de iarna- am zarit aceasta carte pe site-ul celor de la  LIBREX si pare foarte interesanta, cred ca ar fi un cadou foarte frumos pentru o fata.

7)Insemnarile unei 
pustoaice sau Jurnalul unui 
pusti- aceste carti sunt potrivite pentru copii.


















8)Craciunul cu Ana si Elsa- in ultimul timp fetitele au devenit inebunite de Ana si Elsa cred ca ar fi foarte incantate sa primeasca o carte cu ele.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu