sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Revenirea de la inceputul anului

Buna buna, mi-a fost foarte dor de voi. Sper ca anul acesta sa fie mai bun ca cel din urma sa cititi cat mai mult si sa va bucurati de toate intamplarile frumoase din viata voastra.
 La multi ani!!!

Doamne cat de dor mi-a fost sa scriu pe blog, am fost plecata in vacanta de iarna si nu am putut scrie recenzii face lepse sau macar sa va tin la curent cu ce carti am mai primit dar am revenit si voi incerca sa reiau de acolo de unde am ramas, sper ca anul acesta sa fim mai multi si sa postez mai des.
  Desi nu am mai postat de mult timp am vazut ca am mai crescut, iar asta ma bucura nespus.

 Pentru ca nu am stat acasa am decis ca acest an sa nu mai cumparam brad pentru a-l impodobi si astfel am creat un bradut din carti..
*A iesit destul de binisor va voi pune si voua niste poze.












Am primit cartea asta foarte faina pe care mi-o doream de mult timp  (cadou de la verisoara mea) nu am terminat-o inca insa cand voi reusi sa o finalizez voi face o recenzie.
Si un volum de poezii cu autograf de la o persoana draga mie .












Vacanta asta nu am citit prea mult, imi faceam planuri pentru mult mai mult dar nu am reusit sa aloc destul timp cititului.

Si asa s-a terminat mini-istorisirea mea despre  ceea ce am primit dar la fel de repede s-a terminat si vacanta.
 In 2015 imi doresc sa continui sa cumpar carti si sa le citesc, sa incep seriale noi, sa cunosc oameni noi, sa ma distrez sa primesc sponsorizari la blog, sa ne facem cat mai multi....
 Voi ce planuri aveti?





6 comentarii:

  1. Ce oje frumoase ai :) Bună, Mălina :) Bine ai revenit! Foarte drăguț brăduțul tău :) Eu n-am apucat să fac unul din cărți nici anul ăsta, dar promit că anul viitor voi face unul. Spor la citit, de abia aștept recenzia la Dragostea mea mi-a dăruit :) Te pup, un an nou fericit și mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult sa ma dau cu oja :) Multumesc mult Meduza, poate la anul vei face si tu poze la bradutul din carti. Un an bun si tie :*

      Ștergere
  2. Hei! Nu esti singura care nu a mai citit. Ma chinui sa termin Scrisoare de dragoste de aproape 3 saptamâni si fara nici un succes. Mereu intervine ceva, dar as vrea sa schimb asta in anul care vine. As vrea sa citesc cate o carte pe săptămana, hai doua. Maxim.
    De abia astept recenzia la carte. Nu am auzit de ea, dar are o coperta superba. Mai mult, nu pot spune. Astept părerea ta.
    Un an nou fericit si mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut o tema pe vacanta (de citit 3 romane ale lui Rebreanu :( ) si astfel nu am reusit sa mai fac aproape nimic ...Sper sa reusesti ceea ce ti-ai propus, eu iti urez succes si un an cat mai bun :*

      Ștergere
  3. Ha ha ...te-am găsit.
    Îmi place mult blogul tău. E deosebit. Îmi place cum scrii și cum ești atenta la amănunte atunci când trebuie.
    Bravo,
    Mătușa ta favorita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place blogul, si sa stii ca m-ai facut foarte fericita lasand un mesaj aici. :*

      Ștergere