duminică, 4 ianuarie 2015

Let it Snow BookTag


Am gasit acest tag dragut la In the Heart of the Words si am decis sa il iau.

1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă ?
Cred ca cel mai bine esti introdus in spiritul sarbatorilor de carti ce povestesc anumite evenimente din aceasta perioada.

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocată în casă din cauza nămetilor. Ce personaj ai prefera să-ti tină companie ?

Sunt multe personaje cu care mi-as dori sa petrec cateva clipe dar cred ca cel mai mult as vrea sa il cunosc pe Peeta, sunt pur si simplu atrasa de el. *_*

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghetată l-ai lovi primul ?
Cand am citit aceasta cerinta in minte a aparut Oliver din Vampirii din Morganville, nu m-as da in laturi sa il lovesc.

4. Cu ce familie fictională ti-ai petrece sărbătorile?
Nu stiu ce sa zic, cred ca mi-ar placea sa imi petrec craciunul cu niste prietene adevarate si loiale cum gasesti in "Pantalonii calatori".

5. Cu cine ai vrea să te săruti sub vâsc ?
 Atatea posibilitati din care sa aleg, Peeta, Shane, Dimitri si inca altii. Sincer as alege Peeta dar a fost solutia  la una din intrebarile de mai sus deci voi alege Maxon.


6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reusit până la urmă să ajungă pe lista celor buni ?
Oo, aici cel mai bine se incadreaza Damon Salvatore

7. Eşti singură acasă când 2 hoti se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scap de ei ?
Dimitri Belikov

8. Canalul Hallmark găzduieste un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă ?
In aceasta categorie este inclusa cartea "Vampirii din Morganville" o coperta naspa cu un continut fain.


9. Împărtăseste spiritul sărbătorilor de iarnă si alege câteva persoane care să facă acest Tag!
Presupun ca sunt ultima care face acest tag, dar in cazul in care ma insel il puteti lua de aici. 

Un comentariu:

  1. Frumos, frumos. Sincer si eu m.am gandit la Peeta la întrebarea 2, dar tot Charlie ma atrage mai mult.
    Pupici !!

    RăspundețiȘtergere