vineri, 15 mai 2015

Leapsa: Jennifer Lawrence Book Tag

De mult timp nu am mai facut un Book Tag, (chiar simteam lipsa unei lepse) si m-am decis sa caut pe net un tag pe care mi-ar placea sa-l rezolv. Ei bine astfel  am dat de aceasta leapsa foarte draguta despre Jennifer  Lawrence si am decis sa o rezolv. Mi s-a parut foarte interesanta ideea lepsei  pentru ca  imi place foarte mult actrita, o admir pentru naturaletea, talentul, si amuzamentul de care da dovada si sunt uluita ca aici sunt imbinate doua lucruri care imi plac (cartile si Jennifer).

1. Actrita a crescut în Kentucky - Cartea ta favorită care se petrece într-o zonă rurală
La intrebarea asta a trebuit sa ma gandesc ceva... si am sa aleg "Mincinosii" nu sunt sigura ca raspunsul meu este destul de corect insa actiunea se petrece pe o insula si ma gandesc ca este bun. Daca ma gandesc bine o carte in care actiunea se petrece la tara este "Ion" sau "La Medeleni".

2. A fost descoperită pe străzile din New York - O carte despre care nu ai auzit, dar pe care ai găsit-o într-o librărie si ti-a plăcut foarte mult.
Mmm... o carte interesanta pe care am cumparat-o din intamplare fara sa primesc vreo informatie este "Operatiunea Chinta Royala" am luat-o de la o librarie deoarece era la reducere, nu stiam nimic despre ea dar mi-a placut foarte mult, si nu am regretat faptul ca am achizitionato.

3. Swearing off social media - O carte pe care refuzi să o citesti.
Cu siguranta "Suge-o Ramona!" am vazut ca s-a tiparit si are un real succes, mie sincer nu mi-a inspirat incredere nici atunci cand a aparut pe wattpad si era mare valva printre adolescenti. Chiar daca aceasta a fost tiparita eu imi pastrez ideea, si prefer sa raman la propriile lecturi ocolind acest "roman".

4. Si-a început cariera în televiziune, apoi a ajuns să joace în filme - O serie care devine mai bună cu fiecare volum. 
In general cam asa se intampla cu seriile, devin din ce in ce mai bune, actiunea este mult mai ampla si asta le face sa fie mai interesante. Aici as putea da foarte multe exemple dar ma rezum doar la doua: "Jocurile foamei" si "Academia Vampirilor".

5. S-a împiedicat la decernările Oscar - O carte/serie care a început bine, dar s-a terminat prost.
Cred ca "Frenezia" inceputul parea promitator, plin de mister insa pe parcurs actiunea devine tot mai plictisitoare si neinteresanta, urmand ca finalul sa ma dezamageasca definitiv.

6. JLaw si Chris Martin - Cartea preferată scrisă de doi sau mai multi autori.
"Dragostea mea mi-a daruit..." acea carticica cu 12 povesti de iarna in care intamplarile sunt inspirate de sarbatorile de Craciun.

7. A lucrat cu David O. Russel - Un caracter disfunctional /cu probleme pe care nu poti să nu-l placi.
Sincer, momentan nu imi vine in minte nici un astfel de personaj.

8. Mystique - Un personaj negativ care crede că ceea ce face e un lucru bun.
Mmm- nu stiu... cred ca Damon Salvatore, el joaca rolul personajului negativ desi are un caracter foarte sarcastic si amuzant pe de alta parte.

9. The Hunger Games - Seria populară favorită. 

Daca am ajuns la The Hunger Games nu ar fi pacat sa scimb? *glumeam* se stie deja ca "Jocurile foamei" este seria mea favorita, seria mea de suflet. Ma mai gandesc si la "Pantalonii calatori" am avut o perioada in care eram mare fan a acestei serii si nu pot sa nu o mentionez.

10. Tot ceea ce a spus ea până acum a fost amuzant - Personajul amuzant favorit.
Shane din "Vampirii din Morganville" are o personalitate foarte amuzanta, ma facea intotdeauna sa rad pe parsursul lecturii.

Si asta a fost. Leapsa am luat-o de la Dreams Have Wings, in cazul in care va atrage o astfel de provocare, va invit sa o luati de aici si sa lasati link-ul in sectiunea comentarii. Mie mi-a placut foarte mult (sincer duceam lipsa de asa ceva), dupa acest Tag am descoperit multe informatii noi despre Jennifer Lawrence.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu