joi, 4 iunie 2015

Lansarea cartii "Domnul TIC si alte iubiri de prin lume"





  A doua carte a Laurei Baban a fost lansata pe data de 1 iunie la Falticeni. La aceasta lansare am participat si eu fiind o ocazie unica de al cunoaste pe Domnul Tic, pe autoare dar si pe bunica. Am fost total impresionata de autoare si de felul in care m-a atras spre lecturarea cartii.
    Decorul ce ne transpunea intr-o lume de poveste, imi amintea  de una din primele povesti citite si indragite de mine "Dumbrava minunata". Domnul Tic a fost vedeta lansarii, jucandu-se cu pietrele sau stand pe masuta asa cum l-a obisnuit autoarea, acesta ne binedispunea pe toti. Data aleasa pentru lansare a fost perfecta deoarece evenimentul a avut loc exact de Ziua Copilului si cred ca pana si cei mai inaintati in varsta s-au simtit macar pentru o ora copii bucurandu-se de povestile impartasite de autoare.

Anul trecut Laura, Andrei si Tic au calatorit in Islanda, Germania, Franta, Elvetia, autoarea reusind sa stranga destule povesti pe care sa le transpuna in volumul al doilea a seriei sale"
" Mie imi place foarte mult sa subliniez cartile, sper sa gasiti si dumneavoastra idei pe care sa le subliniati, sa le luati in buzunar si sa plecati cu ele pentru a le spune si altora. Sper sa gasiti in aceasta a doua carte o valiza cu care sa plecati in lume, o valiza plina de aventuri si iubire. Sper sa gasiti in aceasta carte o camara cu borcane cu dulceata de suflet."
"Noi suntem in carti, este povestea noastra. Tot ce scrie in carte este adevarat chiar daca pare incredibil. Chiar si povestea caratului canapelei cu bicicleta in Germania."
    Autoarea a incheiat cu o promisiune, ceea de a reveni si lansa al treilea volum tot  aici la Falticeni.
"Sper sa ne vedem si la al treilea volum care incepe cu intoarcerea noastra din germania si popasul de cateva saptamani ba la casa bunicii din Iasi, ba la casa bunicii din Falticeni unde mereu am gasit dragoste"

 








La finalul evenimentului, autoarea a semnat cartile si a discutat cate putin cu fiecare dintre noi. Lansarea mi-a placut foarte mult si sper sa o revad pe Laura la cea de-a treia carte, alaturi de donmul TIC.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu