sâmbătă, 22 august 2015

5 lucruri care imi plac sambata

 Am vazut rubrica aceasta pe blogul Gabrielei si al Dianei si m-am gandit ca ar fi foarte dragut daca as prelua aceasta rubrica in care imi voi prezenta in fiecare sambata 5 lucruri care imi plac foarte mult si care au o importanta mare pentru mine.

 Primul lucru care si-a castigat un loc in aceasta rubrica este cartea Laviniei Calina "Ultimul Avanpost" de care tocmai m-am apucat, desi mi-am dorit de mult timp sa o citesc. Nu am reusit  sa parcurg prea mult din ea insa m-a captivat de la prima pagina.

 Biscuitii Oreo sunt printre favoritii mei, pe langa fapul ca sunt super gustosi au si niste reclame superbe la care ma uit cu entuziasm de fiecare data.

Trupa mea preferata a scos ieri un single nou care imi place super mult si se ridica la nivelul asteptarilor mele, de cand a fost incarcata pe youtube o ascult fara oprire. Mesajul si vidioclipul sunt si ele foarte dragute.

Citatul acesta mi-a umplut ochii in lacrimi si inima de bucurie pentru prima oara cand l-am citit, atunci mi-am dat seama ca face parte din lucrurile pe care le apreciez. Am extras citatul din cartea Laurei Baban "Domnul TIC si alte iubiri de pe Musatini" 

Proiectele Handmade. Si acestea imi plac foate tare deoarece ma relaxeaza si obisnuiesc sa le lucrez cu mare drag si placere.  Am facut un Gif  Before/After cu ceea ce am relizat, ca tot se apropie anotimpul toamna.





4 comentarii:

  1. Mă bucur să văd că postezi și tu în această rubrică. ^_^ Diana a făcut un grup pe facebook și de acum poți să postezi toate link-urile acolo.

    Chiar acum ascult melodia, îmi place mult de tot trupa, dar nu știam de melodia asta. Îmi place mult, mult de tot. Toate melodiile lor sunt frumoase, e una dintre trupele mele preferate, alături de Twenty One Pilots și Broods (care e un duo, dar eu îl numesc trupă).

    Nu știam că te pricepi la quilling. Îmi place și mie mult de tot tehnica aceasta, păcat că mi-am pierdut acul și nu mai am același spor... e mai greu cu scobitoarea. :))

    Aștept cu nerăbdare să văd ce postezi sâmbăta viitoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat si eu in acest grup de pe facebook, ma bucur foarte tare ca iti place The Neighbourhood pentru ca majoriatea prietenilor mei nu asculta aceasta trupa de Twenty One Pilots și Broods nu am ascultat inca nimic insa voi intra pe Youtube sa vad poate imi plac si mie :) Ma descurc acceptabil la quilling imi place sa incerc orice tehnica descopar si sa o imbunatatesc, abia astept sambata viitoare am deja cateva idei.

      Ștergere
  2. Yeeeey, ma bucur ca ai preluat si tu ideea, mi se pare super tare ^_^
    Am citit Ultimul avanpost si e foarte faina, sa o citesti cu mult spor, ca merita <3
    Oreo sunt si printre preferatii mei, mi-ar face orice zi mai fericita :)
    The Neighbourhood se afla si printre trupele mele preferate, alaturi de Arctiv Monkeys si The 1975 si imi place muuult noua lor melodieee <3
    Te pricepi la quilling din cate observ, ti-a iesit foarte dragut ^_^ Mult spor in continuare cu viitoarele proiecte!
    Abia astept sa vad ce postezi saptamana viitoare!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea este super draguta, "Ultimul avanpost" ma surprinde din ce in ce mai tare, multumesc. Si eu ascult Arctic Monkeys suna foarte bine melodiile lor ma calmeaza insa THE 1975 nu imi plac asa tare sper sa gasesc o melodie a lor de care sa imi schimbe parerea.
      Dupa cum spuneam la quilling ma descurc binisor pentru ca imi place sa lucrez dar dupa cum am vazut pe blogul tau si tu faci proiecte DIY foarte dragute. Multumesc ca ai trecut si pe la mine te pup.

      Ștergere