sâmbătă, 28 noiembrie 2015

In my mailbox

 M-am reintors cu mai multe carti, se pare ca nu m-am tinut de cuvant, nu am reusit sa gasesc timp si pentru blog, dar asta nu inseamna ca am uitat de voi, asa ca am revenit cu noutatile din biblioteca mea din aceasta luna.
  Nu am reusit sa ajung la Gaudeamus si nici nu am gasit oferte prea bune la carti de Black Friday insa recent a fost ziua mea si am primit cateva carticele dragute si pentru asta le multumesc celor ce s-au gandit la mine in ziua de 8 Octombrie.

 La inceputul lunii octombrie am fost la un Mc Donalds unde se dadeau la meniuri cate o carticica mica. Campania lor se numeste Happy readers si are ca scop atragerea si determinarea copilului in lumea cartilor, mie mi s-a parut foarte tare si am decis sa o includ in rubrica.

  Primul volum din "Cantec de gheata si foc" l-am primit cadou si sunt foarte, foarte entuziasmata cu privire la serie... Sper sa reusesc sa le citesc cat mai curand.
 "Regina adevarata" mi-am dorit sa o cumpar de cand s-a anuntat ca va fi tiparita la editura TREI, insa prietenii mei mi-au luat-o inainte si am primit aceasta fumoasa carte cadou. Am inceput deja sa citesc din ea si mi-am facut o parere buna pana in prezent.
 "Fundatia paradis" suna foarte bine, am primit si aceasta carte cadou si m-am bucurat foarte mult de ea.
 Aceasta carte ca si celelalte mi-a fost facuta cadou, descrierea ei este foarte interesanta si presupun ca si continutul ei este la fel de bun.
 In ceea ce priveste aceasta carte este o adevarata poveste, mi-am dorit sa o cumpar de foarte mult timp si cannd am decis ca trebuie sa o am in biblioteca nu mai era in stoc. Pe langa asta nici o alta librarie nu mai avea cartea, asa ca am "vanat" in adevaratl sens al cuvantului pana ce am gasit-o.
  "Coraline" a fost cumparata de fratele meu dar sunt nerabdatoare in ceea ce priveste povestea fetei.
 Am auzit ca este o serie destul de faina si am decis sa vad ce este de capul ei. Pentru inceput nu m-a prea impresionat insa nu ma dau batuta dupa ce termin "Regina adevarata" am de gand sa ma intorc la lecturarea ei.
  Am doua exemplare deci asta inseamna ca va aparea si un concurs in viitorul apropiat.
Acestea sunt ultimele carti pe care le-am cumparat, la un pret mic, mic, mic. Si de aceasta data m-am gandit la voi asa ca am luat doua exemplare pentru un viitor concurs.

Cam asta este tot ce mi-am luat pana in prezent. Voi ce ati mai cumparat?

4 comentarii:

  1. Frumoase. Am citit Regina Adevărată și mi-a plăcut mult. :) Să le citești cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, eu am reusit sa termin de citit Regina Adevarata si mi-a placut mult, mult !

      Ștergere
  2. Am observat că a fost destul de citită în ultimul timp "Regina Adevărată". Cum ți s-a părut? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine acest roman intrigant si plin de emotie a fost cea mai buna carte citita pe 2015, tocmai am facut si recenzia (http://booksormovie.blogspot.ro/2016/01/recenzie-regina-adevarata-de-erika.html) poate te intereseaza. Pupici!

      Ștergere