vineri, 26 februarie 2016

Castigatori Concurs!!

Hei dragii mei, am revenit pe blog cu rezultatele concursului stiu ca vreti sa ma grabesc asa ca nu voi trage prea mult de timp!
  Astazi s-a incheiat concursul pe care l-am organizat aici pe blog, au fost doar sase intrari, ar fi fost mai bine daca s-ar fi inscris mai multi insa in acelasi timp ma bucur ca am trecut de limita impusa pentru ca acest concurs sa continue :)) deci totul este bine. Va multumesc ca v-ati inscris, sper sa va placa premiile!
Castigatorii au fost alesi pe Random.org si ei sunt:
Locul I:Alexa Ale
Locul II:Lavinia Humeniuc D.

Felicitari! astept mail-urile voastre la adresa malinaginju@yahoo.com cu numele complet, adresa iar in cazul celei de pe locul I cartea pe care o doreste din cele 2 puse la bataie, pana Duminica (28.02.2016).  Fiti cu ochii pe blog pentru ca va aparea inca un concurs cat de curand. Pupici!




Un comentariu:

  1. Uau :D super, nu mă așteptam să câștig :D
    Mulțumesc mult mult! Mi-ai făcut ziua mai frumoasă! Am să îți trimit mail.

    O zi plăcută :)

    RăspundețiȘtergere