marți, 23 februarie 2016

Recenzie~ The Walking Dead #22

Despre:  Acțiunile bizare ale misterioasei Michonne au rezultate dintre cele mai îngrijorătoare pentru echilibrul cu greu dobândit al grupului lui Rick. În timp ce relația dintre Glenn și Maggie primește binecuvântarea tatălui ei, Tyreese și Carol se despart cu sufletul chinuit de durere. Îngrijorător e însă faptul că, disperată, Carol pare a fi pregătită să se despartă de mai mult decât doar de infidelul Tyreese…
  Am primit aceasta banda superba din partea celor de la EATComics carora tin sa le multumesc! Revista poate fi comandata de aici la un pret foarte bun.
Parerea mea: Desi acest numar face parte dintr-o serie am reusit sa ma obisnuiesc cu personajele iar in acelasi timp sa inteleg cum merg lucrurile, totusi eu va sugerez sa cumparati pachetul cu numerele precedente de aici.
 The Walking Dead este o poveste foarte cunoscuta de adolescenti deoarece pe baza ei de-a lungul timpului s-au realizat jocuri, seriale si aceste benzi minunate. Actiunea are loc intr-o lume post-apocaliptica in care oamenii in urma unei muscaturii de zombi trec printr-un proces de transformare ajungand in stadiul de persoane ce mananca creier (daca i-am putea numi astfel), acest aspect reprezentand o normalitate in povestea lor. Personajele sunt stranse intr-un grup si au rolul de a se pazi reciproc de zombi, ei locuiesc intr-o fosta inchisoare si traiesc dupa anumite reguli impuse de Rick Grimes, liderul grupului. Cand totul se pune intr-o oarecare ordine Carol incepe sa aiba un comportament de nerecunoscut fata de cei ce o inconjoara, ajungand in punctul in care acestia nu inteleg ce se intampla cu ea. Femeia face o alegere gresita iar tot grupul este dat peste cap de ceea ce a facut. Ce ar putea fi? Va las sa aflati!

Mi-a placut foarte mult povestea, am parcurs cu entuziasm banda iar ce am apreciat foarte mult a fost faptul ca unele replici erau evidentiate prin scrisul ingrosat, acest detaliu dand o nota de dramatism personajelor. Trebuie sa apreciez faptul ca grafica a fost geniala, culorile sau mai bine spus non-culorile au contribuit la atmosfera creata de poveste, sincer mi-ar fi placut mai mult sa fie color insa per total acest numar pare promitator si va recomand si voua sa-l comandati, pentru ca este relaxant si usor de citit. Astept sa vad cum ramane cu Carol, Rick si grupul lor in urmatorul numar ce va aparea pe 15 martie.

Nota:4/5

Multumim sponsorului nostru!