miercuri, 9 martie 2016

Recenzie~ 8PT | Exilul

Despre: O combinatie intre Rafael Albuquerque foarte cunoscut pentru seria American Vampire de la DC Comics si Mike Johnson foarte cunoscut pentru Supergirl tot de la DC Comics. Cei doi au creat un univers minunat intr-o dimensiune neprietenoasa unde Joshua , un calator in timp, se gaseste blocat. Ramas fara memorie si nereusind sa comunice cu echipa de cercetatori ce l-a trimis nu-i mai ramane decat sa-si urmareasca inima si o voce straina care sa-i calauzeasca destinul in acest triunghi bermuda a spatiului si timpului. E Dr Who, e Mad Max, e orice. Artistul foloseste 4 culori pentru a adauga un extra layer de adancime si inteles povestii.

E un SF de 126 de pagini ce va aparea pe 25 Februarie sub titlu 8PT, EI8HT in original si cu siguranta va suprinde pe multa lume intr-un mod foarte placut.

Acest numar l-am primit din partea celor de la EATComics carora tin sa le multumesc! Revista poate fi comandata de aici.
Parerea mea: Inca de cand am aflat de lansarea acestei reviste la EATComics am cautat cate ceva pe internet iar cand a ajuns si la mine am fost foarte incantata, de aceea le sunt foarte recunoscatoare sponsorilor nostri. 8pt Exilul este o miniserie formata din 5 numere restranse intr-un volum SF, superb. Actiunea il are in centru pe Joshua ce calatoreste in timp cu un singur scop, dupa ce acesta aterizeaza pe Conexis sufera de amnezie si isi pierde memoria, astfel intre timp noul sau scop este sa isi recapete amintirile si sa isi indeplineasca misiunea. Trecem prin actiune cu aceiasi viteza cu care personajul cauta detalii despre el descoperind lumea cea noua in care a intrat iar la un moment dat ajungangem sa intram in pielea personajului. Sunt foarte multe aspecte care m-au incantat la modul cel mai sincer, in primul rand a fost de apreciat traducerea si adaptarea pe care au facut-o Ana Maria 
Miu și Alina Dobre fiind prezenti in variant in limba engleza unii termeni pe care au reusit sa ii inlocuiasca cu brio. Apoi aspectul grafic care mi s-a parut ca a fost realizat la un nivel inalt cu multa munca - intr-adevar multa munca- cu detalii, umbre si lumini frumos surprinse.
 Sunt alese diferite culori de fundal pentru a face diferenta intre timpurile in care se petrece actiunea -trecut-verde, prezent-mov, viitor-albastru- pana acum nu am mai vazut asta insa mi se pare foarte original si inventiv deoarece ne ajuta sa intelegem cu usurinta unde ne aflm. Cadrele sunt aranjate cu grija pe pagina iar scenariul si replicile sunt palpitante totul imbinandu-se perfect. Mie mi-a placut foarte mult aceasta banda, sunt putin trista pentru ca m-am despartit de personajele fascinante prea repede datorita faptului ca este un volum independent, un singur lucru mi-a dispalcut acela fiind faptul ca desi am citit cu grija mi s-au desprins 2 pagini insa per total eu va recomand cu mare drag aceasta banda ea avand o dinamica vizuala si o actiune ce te tine cu sufletul la gura pe tot parcursul lecturii.

Nota:4/5




Multumesc sponsorului nostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu