marți, 15 martie 2016

In my mailbox

Am incercat sa ma abtin cat am putut din a cumpara carti insa incet, incet s-au strans cateva lucruri frumoase pe care vreau sa vi le arat si voua. 

O colectie foarte interesanta de carti ce surprind modul in care a evoluat filmul pana in prezent.

Mereu m-a atras cartea asta iar acum am reusit sa o cumpar, editia filmului mi se pare superba. Am rasfoit putin cartea si am observat cateva imagini din lumea circului, sper sa imi placa. Voi ati citit "Apa pentru elefanti"? Cum vi s-a parut?
 Aceste 2 carti le-am cumparat fara sa stiu prea multe despre ele insa pretul a fost foarte, foarte bun si m-am bazat pe capacitatea mea de a cumpara carti bune fara a fi informata. Oricum copertile sunt superb realizate iar la 9 lei se merita.


Divergent a fost primita cadou. Iar Insurgent a fost ceruta de mine de la sponsorul blogului Libris caruia ii multumesc mult, mai am aproximativ 50 de pagini si voi face recenzia cartii pe blog. O puteti comanda de aici

Benzi desenate:

EATComics:
Banda desenata primita de la EATComics  gasiti recenzia aici. Puteti comanda revista de aici.

Banda desenata primita de la EATComics gasiti recenzia aici. Puteti comanda albumul de aici.

LEX Comics:
Numerele noi aparute in luna martie la Lex Comics. Multumesc frumos! 
 Prima banda cu Deadpool am cumparat-o de curiozitate recenzia urmeaza sa apara pe blog cat mai repede iar a 2 a banda a fost primita pentru recenzare. Revistele pot si comandate de aici (pachet) sau aici si aici.
 Cam asta este tot, va multumesc mult pentru sprijin, in principal le multumesc partenerilor pentru promptitudine si seriozitate. o seara frumoasa!

2 comentarii:

  1. Waa, ce de cărți! Pare foarte interesantă acea colecție despre filme, cât despre "Apă pentru elefanți" sunt tare curioasă cum o să ți se pară; eu am văzut filmul și e foarte frumos, sper să pun mână și pe carte.
    "Divergent" știu că mi-a plăcut foarte mult când am citit-o, dar "Insurgent" m-a plictisit groaznic și mi s-a părut mai bun filmul.
    Lectură plăcută, pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colectia despre filme este foarte faina. Am inceput super entuziasmata "Apa pentru elefanti" acum astept sa vad ce este de capul ei. "Divergent" mi-a placut mult de tot insa nu pot spune acelasi lucru se despre "Insurgent". Multumesc pentru ca ai trecut pe aici. Pipici!

      Ștergere