joi, 14 aprilie 2016

Recenzie~ The Amazing Spider-Man #4

Despre: Păianjenul radioactiv care i-a dat superputeri lui Peter Parker a mai întepat pe cineva! Cine este Silk si unde a stat ea până acum? Nu ratati acest nou personaj incredibil, care va juca un rol principal în povestea lui Spider mult timp de aici înainte!

Acest numar mi-a fost oferit de LEX Comics, multumesc mult de tot pentru el. Voi il puteti cumpara de aici sau daca nu ati reusit pana acum sa cititi primele numere puteti cumpara pachetul de aici.

Parerea mea: Introducerea acestui numar ne pune la curent cu ceea ce s-a intamplat cu Omul Paianjen in aparitiile sale precedente, mai exact aventurile prin care a trecut cu Doctor Ocopus care a reusit sa puna stapanire pe mintea sa. Inceputul surprinde eforturile pe care le face Peter Parker pentru a reveni la normal dar si incercarile acestuia de a repara ceea ce Doctorul a distrus cat timp a fost stapan pe corpul protagonistului.
 Chemat de catre Razbunatori acesta isi lasa in urma colegii de la Parker Industries si pleaca in ajutorul super-eroilor, dupa ce are loc detonarea ochiului Gardianului -Gardianul a vazut ....TOTUL!-, Peter Parker este acaparat de o serie de amintiri, afla ca nu a fost singurul muscat de paianjenul radioactiv si ca nu este unic. Din acest punct actiunea se schimba iar Peter decide sa se lase ghidat de simturile de paianjen pentru a gasi o gasi pe Cindy Moon.  Ce se intampla in continuare va las pe voi sa aflati!
 Din toate cele patru benzi desenate pot spune ca acesta mi-a placut cel mai mult si am fost placut impresionata de evolutia personajului, fiind inca la inceputul seriei mi se pare ca are un potential urias. Desenele si culorile din banda sunt frumos alese, personajele prind viata cu ajutorul nuantelor si a conturului. Ce mi s-a parut ciudat este modul in care personajele feminine erau realizate dupa un anumit tipar iar asta le facea sa semene intre ele destul de mult. Paginile sunt de-o calitate ridicata, usor netede, frumos realizate cu niste cadre de un dinamism surprinzator si interesant. Acest numar ne aduce noi informatii referitoare la originile personajului, recomand cu drag numarul 4 din The amazing Spider-Man tuturor, pentru ca este plina de evenimente neprevazute si surprinzator de intrigante, este o lectura simpla usoara si intriganta, pregatita sa iti faca ziua mai buna si sa te puna pe ganduri.

Nota: 4/5