duminică, 10 aprilie 2016

Recenzie~Iron Man #9


 Despre: Căpătâna Mortii si Iron Man fac echipă pentru a vâna un criminal feroce. Nu asta e problema. O navă plină de badooni morti. Nici asta e problema. Problema e ceea ce găseste Tony în măruntaiele acelei nave. Si e o problemă mare de tot. Iată primul episod din cel mai interesant serial cu Tony Stark de anul acesta.


 Acest numar mi-a fost oferit de Lex Comics - multumesc mult! Poate fi comandat de aici sau in cazul in care nu aveti numerele precedente puteti profita de oferta pachetului ce le are pe toate cele 9 benzi si poate fi comandat de aici.

 Parerea mea: Nu am fost niciodata fana Iron man, insa dupa ce am facut un mic maraton Marvel si am vazut o parte din filmele scoase de acestia, dupa ce am inteles ce se ascunde in spatele lui Tony Stark a ajuns sa imi placa chiar mult acest super-erou si de aceea am decis sa citesc pentru prima data banda asta din toate cele 4 trimise de sponsorul blogului. Pentru mine tot ce a avut loc in banda a fost o noutate inceputul m-a tinut putin in ceata insa intre timp am inteles despre ce este vorba continuand sa parcurg cu entuziasm si interes actiunea. Dupa cum anticipa si titlul acestui numar "Originea secreta a lui Tony Stark"  vom afla ceva nou despre controversatul inginer, atat si coperta ne sugereaza ceea ce se ascunde in interiorul revistei, cand decizi sa o deschizi te astepti deja sa fii intampinat de un flashback din copilaria lui Tony insa tot ce se observa sunt o multime de specii de extraterestri si un cartier murdar in timpul noptii. 
De aici evenimentele vor evolua foarte rapid, frumos si extrem de interesant pana in punctul in care suntem pe cale sa descoperim ceea ce titlul si coperta ne pregarea. Plina de curiozitate am dat urmatoarea pagina sa aflu la ce se referea cu adevarat personajul ce ii apare lui Tony si astfel realizez cu amagire ca mai am de asteptat cu sufletul la gura inca o luna deoarece numarul acesta s-a incheiat si ne-a lasat cu o pofta nedescrisa de a continua aventura in lumea uimitorului om de otel.
    Mi-au placut foarte, foarte mult ilustratiile culorile vii utilizate si cadrele aranjate foarte atent in pagina, replicile sunt foarte bine gandite si adaptate, ne-am obisnuit cu fonturile personalizate pentru fiecare personaj care mie mi se par foarte inspirate imi dau senzatia ca sunt realizate si adaptate dupa vocea fiecaruia si acest detalui este foarte important. Spre final recomand oricarui fan Marvel incantat de super-eroi si nu numai!

Nota: 3.50/5



2 comentarii:

  1. Ce se intampla aici? Toata lumea citeste benzi desenat, fie ele cu Deadpool, Iron Man sau Manga, i don't know. As vrea atat de mult sa imi placa si mie, dar nu prea ma pasioneaza :( Cred ca mi-ar face o deosebita placere sa desenez una, dar de citit.. Eh.
    Frumoasa recenzie, indradevar desenele/culorile si paginarea fac totul la benzile desenate si cateodata si actiunea.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt o fana Manga dar benzile astea sunt intr-adevar interesante. Si eu mi-as dori sa fiu asa inspirata incat sa desenez una insa nu ma ajuta nici talentul pentru desen si nici inspiratia pentru poveste deci raman la cititul lor. Multumesc mult ca ai trecut pe aici, pupici!

      Ștergere