luni, 13 iunie 2016

Recenzie~Deadpool #9

Despre: Încercând s-o scoată pe Preston din capul său, Deadpool face ce stie mai bine! Omoară! De data asta îi cade victimă unu' care se crede Aquaman si respiră sub apa. Dar asta nu-l impresionează pe Deadpool!

Multumesc mult  Lex Comics pentru acest exemplar, va invit si pe voi sa il comandati de aici !

Parerea mea: Deadpool pe langa Mercenarul cu Gura mare mai poate fi numit si super-eroul care ma face de fiecare data sa rad, poate ca subiectele pe care acesta le abordeaza sunt ciudate uneori morbide insa oricum ar fi mereu imi starnesc un zambet pe fata. Probabil datorita problemelor pe care acesta le intampina pe parcursul actiunii el o lasa mai moale cu glumele insa nu isi pierde din amuzament. Si pentru a-si scapa prietenul, -Michael- de la moarte mercenarul este nevoit sa omoare trei persoane... pentru ca nu era deja prea mult, unul dintre camarazii sai, vrajitor de profesie i-l baga in cap eroului nostru pe agentul Preston, femeia este doar o umbra a ceea ce a fost iar Deadpool trebuie sa gaseasca o solutie sa o scoata din cap. Insa cum sa faca asta?...cum sa reuseasca cand el nu este nici macar un erou?

Numarul acesta este unul chiar bun, cel putin mie mi-a placut in mod deosebit, personajele trec foarte repede dintr-un cadru in altul, cu scopul de a gasi o scapare din ceea in ce au intrat, actiunea este complexa si dinamica, Deadpool nu isi uita adevarata identitate -cea de mercenar- si savarseste crime una dupa alta fara sa ii para rau, latura sa cea intunecata este scoasa in evidenta si ne lasa sa intelegem ca mereu va fi pregatit de o noua crima.
 Apare un personaj nou, ei bine inca nu il putem numi personaj insa odata ce numele sau a fost rostit inseamna ca va fi protagonist al actiunii, pentru inceput nu stim cine este si ce mistere ascunde insa sunt tare nerabdatoare sa aflu ce rol are Eleanor in aventura lui Deadpool. Grafic, banda este de calitate, desenele sunt complexe fiind reprezentat pana si cel mai mic detaliu, culorile sunt caracteristice mediului in care ne intalnim cu personajele benzii, naturale si bine alese.
 Deadpool #9 este una dintre cele mai intrigante benzi citite in ultima vreme, excelent realizata si tradusa cu un scenariu jucaus, te tine in priza chiar de la prima replica, multumesc partenerilor si va invit si pe voi sa pasiti in lumea lui Deadpool.

Nota:4/5