luni, 13 iunie 2016

Recenzie~Thor #9

Despre: Trei Thori în sfârsit împreună, reuniti pentru a purta o luptă! Dar va fi asta de ajuns, când planul cel mare al lui Gorr, Zeul Măcelar, se apropie de finalizare si puterile lui cresc la cote nemaivăzute până acum?

Multumesc mult  Lex Comics pentru acest numar! Voi aveti posibilitatea de a cumpara chiar de  aici.

Parerea mea: Oh, Thor! Intr-adevar este unul dintre super-eroii mei preferati, dar de data aceasta nu apare doar un Thor ci chiar trei zei ai fulgerului ce apuca sa se lupte cu Gorr.  Cei trei s-au unit cu un singur scop, acela de a-l invinge pe Macelarul de Zei. Pentru inceput imi este destul de greu sa ma obisnuiesc cu tot ceea ce a avut loc in numerele anterioare, de aceea va sfatuiesc sa incepeti sa cititi de la primul numar deoarece au legatura unele cu altele, -exact ca un serial-. Desi actiunea este destul de complexa datorita luptei ce se duce intre cele patru personaje, firul narativ este sec, abia spre final ne intriga si ne determina sa devenim nerabdatori sa aflam ce se va intampla, daca echipa Thori'lor vor reusi sa castige aceasta batalie fascinanta. Momentele sunt dense iar replicile complexe, lupta este spectaculoasa si se desfasoara de-a lungul intrregului numar, cadrele sunt luminoase si foarte frumos desenate, gama de culori utilizata atat pentru personaje cat si pentru fundale este diversificata si uimitoare reusind sa te vrajeasca inca de cand deschizi banda, alterneaza nuante de albastru ce au rolul de a dramatiza momentele in care cei patru duc o lupta pe viata si pe moarte.

Unirea celor trei ciocane intr-un singur numar il face pe cititor sa isi doreasca mai mult si desi sunt trei contra unul, Gorr reuseste sa ii slabeasca pe zei la fiecare lovitura pe care o primeste din partea acestora si sa atraga victoria asupra sa. Asadar cine va reusi sa invinga? Mie acest numar mi-a placut in principal datorita cadrelor frumos organizate, a culorilor superbe si a traducerii/adaptarii impecabile -din perspectiva mea-, actiunea a fost putin cam complicata - nu pe gustul meu-, stiu foarte bine ca numerele cu Thor pot fi si mai bune de atat, asa ca astept sa fiu impresionata de personajul mitologic de care sunt foarte interesata iar voi nu trebuie sa ratati ocazia de a citi inca o zi din viata super-eroului asa ca va recomand cu drag sa comandati aceasta banda de la Lex Comics.

Nota: 3/5