luni, 29 august 2016

Experienta mea la Summer Well 2016

 Pentru ca blogul reprezinta o parte din mine dar si pentru ca imi place sa va impartasesc experientele mele la diverse evenimente in mare parte culturale, de aceasta data m-am pus sa va scriu despre Summer Well 2016. Nici nu stiu cu ce sa incep, a trecut deja o saptamana de cand dansam pe "The NBHD", "Hurts" si inca nu am reusit sa imi pun ideile in ordine. Pentru mine "Summer Well" a fost primul festival mai mare ca sa ii spun asa, la care am luat parte, desi am avut ocazii peste ocazii nu mi-am dorit niciodata sa merg la Untold, Electric Castle sau chiar pana si SW iar daca m-ai fi intrebat anul trecut daca sunt interesata de acest festival probabil ca raspunsul meu era foarte prompt ca nu.. Stiu foarte bine in ce constau aceste evenimente si cum se prezinta deoarece tatal meu munceste in cadrul festivalurilor mari din Europa si inevitabil imi povesteste insa totusi eu am fost destul de "rece" cu acest subiect.

 Sa va povestesc cum mi-am schimbat perspectiva la 180 de grade? Sigur, imediat! Prin clasa a saptea daca nu ma insel, am inceput sa ascult si alt tip de muzica -pe langa Avril Lavigne, Selena Gomez, Katy Perry, Andra, Delia e.t.c., s.a.m.d.- influentata de The Vampire Diaries, acolo am ascultat pentru prima oara, "Hurts" si "The Neighbourhood" si a cam fost "dragoste la prima ascultare" mi-au placut atat de mult incat am inceput sa pun pe repeat toate albumele lor -plus Arctic Monkeys- am devenit mai mult sau mai putin fana lor si apoi usor mi-am mai extins gusturile ascultand foarte mult Years & Years, The Weeknd si inca cateva trupe.
 Si uite asa in Ianuarie intr-o perioada groaznica din viata mea a aparut si line-up'ul acestui minunat festival, m-am bucurat foarte tare deoarece visul meu devenea realitate, usor, usor mi-am luat bilet am mai ascultat cateva piese exceptionale de la ceilalti invitati. Am asteptat cu sufletul la gura TOTUL si nu am fost dezamagita, am ajuns la cea de-a sasea editie a evenimentului care a avut loc pe domeniul Stirbey in Buftea, iar pe parcursul a doua zile la rand au urcat pe scena Summer Well zece trupe exceptionale.
 Domeniul a fost pus la punct cu foarte mare atentie, astfel incat sa fie cat mai familiar pentru toti cei ce vor lua parte la festival, toate zonele au fost spectaculoase prin atmosfera boema si linistita de care am fost surprinsa, indiferent daca stateai la concert sau te plimbai prin zonele special amenajate nu exista posibilitatea de a te plictisi nici macar un moment, in afara concertelor fiind organizate o multime de activitati deosebite.
 Am fost surprinsa de turnul de apa construit de Anghel Saligny, inalt de 20 de metri -sper sa nu ma insel- de unde aveai ocazia sa te dai cu tiroliana pana la o zona foarte draguta, exact la marginea unui lac -cel mai frumos a fost ca acea tiroliana trecea peste zona in care se facea surf, peste un alt lac, de aceasta data cu o intindere mai mare-.
 In totalitate domeniul era luminat de diverse ghirlande, led'uri dar si de acele semne luminoase care erau puse pentru poze, toate aveau mesaje cum ar fi "A Festival Like A Holiday", "Wish You Were Here", "Kiss & Tell" pe langa asta "AXIOM" a reprezentat una dintre cele mai mari atractii ale festivalului, ea este realizata de artistul Kit Webster si imbina proiectii luminoase cu muzica electronica foarte atractiva. Atmosfera fost una potrivita, de vacanta, linistita iar oamenii pe care i-am intalnit au fost fantastici din toate punctele de vedere, diversitatea de culori si libertatea cu care acestia se distrau mi-au oferit un vibe nemaipomenit. 

 Concertele

  Luminile, efectele si sonorizarea au fost impecabile, prima zi a inceput cu "Sundara Karma" o trupa care mie imi place foarte mult si care ne-a incantat cu o parte din piesele lor, fiind pentru prima oara in Romania acestia au fost surprinsi de diversatea de culori si de fanii romani ce le cantau piesele fara incetare.
 Apoi pe scena a urcat "Borns" care are o voce mirifica si a carui piese te determina sa te desprinzi de prezent si sa calatoresti depaaarte, departe de tot, prezenta sa pentru mine a fost M A G I C A.
 La "Crystal Fighters" nu am prea ajuns fiind blocata la o coada foarte mare la mancare, insa am inteles ca spectacolul de lumini a fost exceptional iar acum chiar ca regret acea portie de cartofi prajiti pentru care am asteptat aproape jumatate de ora.
 Mai pe seara au aparut si cei mai asteptati, trupa mea de suflet "The Neighbourhood" care au facut ca totul sa fie si mai frumos, acestia au comunicat cu publicul, atmosfera fiind exploziva si ca totul sa fie caracteristic lor, pe langa starea black& white solistul a facut podul pe scena.
 Si cum tot ce e frumos trece repede, s-a terminat cu "The NBHD" insa cu nerabdare am asteptat sa apara si "Hurts", acestia au facut un show de milioane, impresionand pe toata lumea, multimea a intrat in extaz si a cantat de la inceput pana la sfarsit toate piesele acestora, pot spune ca in perspectiva mea a fost cea mai frumoasa performanta de pe scena de la SW. Spre final multimea canta si incepea sa acopere solistul acesta lasandu-ne sa ii cantam versurile fiind uimit de entuziasmul nostru.

 -Asta a fost si prima zi, o experienta de neuitat cu niste artisti exceptionali-
 In ziua cu numarul doi am petrecut mai mult timp pe domeniu decat la scena, mi-au placut "Haelos" pentru linistea sufleteasca pe care o aduceau prin versurile si ritmurile lor, oamenii stateau pe jos si se bucurau de acesti doi solisti.
  La "Blossoms" ne-am bucurat de caldura lor sufleteasca si am cantat "La multi ani" unuia dintre membri, unindu-ne cu totii in glas si suflet.
 "Milky Chance" au o voce foarte calda, de la ei stiam o singura piesa insa nu am petrecut prea mult timp la scena in timpul concertului si totusi pe oriunde am fost am auzit totul de la inceput, am cantat am dansat si m-am bucurat de starea adusa de ei.
 La "Years &Years" am pierdut putin inceputul, Oly (solistul) a intrat pe scena cu un clop uimindu-si fanii, el a cantat o multime de piese frumoase pe care le-am ascultat cu mare drag si ne-a incantat cu cateva note la pian.

 Seara numarul II s-a incheiat cu un show incendiar sustinut de cei de la "The Chemical Brothers" ce nu a durat mai putin de o ora jumatate.
 Aceasta editie pentru mine a fost cea mai in forta datorita celor ce au urcat pe scena, in fiecare zi au concertat cate cinci trupe ce ne-au lasat fara aer, desi au trecut deja doua saptamani de cand totul s-a terminat inca nu pot sa realizez, pentru mine a fost o experienta sublima din care am ramas cu nenumarate amintiri, as repeta aceasta experienta fara sa stau pe ganduri asa ca daca pana acum nu erati prea siguri de alegere va spun eu ca se merita in totalitate asa ca pregatiti-va de Summer Well 2017, poate ne vedem acolo.
  Voi ce ati mai facut? Ati fost la Summer Well? Sau la alte festivale vara acesta?... Va astept raspunsurile.








Sursa: Summer Well Festival 

8 comentarii:

  1. Vaaaii, ce taree, super articol! Eu n-am ajuns încă la Summer Well si de fapt nu prea am fost la festivaluri de astea mai mari. Am fost vara asta la Creative Fest si a fost tare drăguț și ar fi trebuit să merg și la Green Sounds, dar n-am mai ajuns. Oricum, visul meu e să merg la o grămadăăă de concerte și să rămân așa, cu amintiri mișto. :D

    Mă bucur mult că te-ai simțit bine și mulțumim pentru împărtășirea impresiilor tale! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Roxi <3. Dupa cum spuneam si in articol, nici eu nu prea am frecventat festivalurile insa pana la urma am pus piciorul in prag si am decis sa merg macar la acesta. Si eu voiam sa merg la Green Sounds :( dar din pacate a trebuit sa ma intorc acasa. Sper sa iti indeplinesti visul si multumesc mult pentru comentariu, te pup!

      Ștergere
  2. Încă doare să ştii...it HURTS soooo bad ;c

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca doare :) si eu am fost acolo... exact in dreapta ta. pupici

      Ștergere
  3. Acum îmi faci în ciudă :P :)) Am tot amânat să merg la vreun festival - în principiu pentru că nu prea aveam cu cine :)) -, dar anul trecut și anul acesta mi-a părut cel mai rău că nu am ajuns la SW. Într-un fel m-am resemnat și am pus festivalurile pe lista de-făcut-cândva-în-viața-asta (pentru că da, avem mai multe vieți :> :)) ). Sunt tare curioasă de line-up-ul de anul viitor (și sper totuși să-i readucă pe unii dintre artiști cum ar fi Bastille, Hurts, Y&Y, TheNBH, The 1975, etc.) *.* și cum ai spus și tu, poate ne vedem pe-acolo ;)

    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a fost asta intentia mea, in schimb prin acest articol am incercat sa te fac sa realizezi ca se merita si poate la anul ne vedem acolo ^.^. Este intr-adevar ceva ce se merita sa fie incercat in viata in special pentru atmosfera si eu abia astept sa vad line'up'ul sper sa fie la fel de bun ca in acest an. Multumesc ca ai trecut pe aici, sper sa te fi influentat putin 3:) pupici.

      Ștergere
  4. Ce frumoooos. Si ce poze super!!! Ma bucur ca ti-a placut. Eu nu am putut ajunge si sincer nici nu eram prea entuziasmata pentru ca nu imi place deloc aglomeratia si imbulzeala de la concerte.
    Poate la anul voi incerca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, pe cat de super sunt pozele pe atat de fain si plin de viata a fost festivalul, nu ma pot numi o fana a aglomeratiei insa desi au fost muulti oameni loc era pentru toata lumea, fara certuri si probleme. Si pe langa asta oamenii aceia de la festival au fost super, foarte luminosi, indiferent de situatie ajutau si vorbeau cu celalalt de parca s-ar cunoaste de o viata. Iti multumesc Made ca ai trecut pe aici, pupici.

      Ștergere