sâmbătă, 3 septembrie 2016

Zombie Apocalypse Book Tag

Hei, hei! Desi am fost nominalizata acum o luna la acest tag, am gasit abia acum timp sa il rezolv. Nu as fi vrut sa trec fara sa il rezolv pentru ca este roarte fain, veti vedea si voi! Multumesc Roxi de la Ganduri despre carti pentru ca si de aceasta data te-ai gandit la mine. Sa vedem despre ce este vorba.

 Tag'ul este in engleza, eu voi pastra cerintele si il voi rezolva in romana.
1. Pick 5 books.
2. Turn to a random page.
3. The first name you see gets to be on your zombie survival team.
4. Apply the characters to the 10 situations and types of people in the order you got them.
5. Fret over how doomed you are.


"Jumatatea Rea"
1.The first person to die: Marcus
Si inca cat am asteptat sa moara... abia acum?

2.The person you trip to get away from the zombies: Nathan
Meh, parca a inceput sa imi placa de tine in aceasta situatie mai mult decat in carte :))

"Alegerea"
3.The first person to turn into a zombie: Maxon
Pff, sa ma bucur sau sa fiu trista? in fine, totusi nu ma asteptam la asa ceva din partea ta.

4.The person that trips YOU to get away from the zombies: Marlee
Nu pot sa cred..

"Tiger Lily"
5. The idiot of the team: Peter Pan
Poftim....? nu prea-mi vine sa cred. Nu are cum..

6. The brains” of the team: tusa Flacara
Ceva nu e in regula aici, e clar o greseala, ar trebui sa schimb personajele.

"Divergent"
7.The team’s medic: Will
Ei bine.. l-am putea numi si asa. Why not?

8.The weapons expert: Four
Ioi... Fuor e expert in orice.

"Copii intunericului"
9.The brawler: Monica
Nuuu, Monica ma asteptam la cu totul altceva din partea ta.

10.The team captain: Roxana
Nu ti se potriveste titlul, nu, nu.


8 comentarii:

  1. :))) okay, am râs pe toată durata postării. Gif-urile sunt usper amuzante :))
    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc, ma bucur ca acest tag a fost un motiv de binedispunere. Te pup!

      Ștergere
  2. Haha, ce-mi plac răspunsurile! Mă bucur că l-ai făcut și tu, pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, ai o nominalizare de la mine aici: http://dianamirancea.blogspot.ro/2016/09/leapsa-liebster-2.html ^.^
    xx

    RăspundețiȘtergere