luni, 10 octombrie 2016

Recenzie~Neamul Corbilor: Copiii intunericului de Lavinia Calina

Despre:   Roxana si Nicol, două adolescente cu personalităti aparent diferite, devin cele mai bune prietene după o noapte în care viața li se va schimba complet. Împărtăsind acelasi secret, ele vor încerca timp de mai multi ani să ducă împreună o existentă cât mai banală, cotidiană, pentru a se ascunde de cei care le doresc, probabil, moartea. Dar chiar secretul nu este ceea ce pare. Devenite pioni în mijlocul unei confruntări seculare între cele mai puternice neamuri de vrăjitori, cele două tinere au de ales între a fugi mereu sau a-si înfrunta adversarii. Întunericul este însă foarte aproape, mult prea aproape…
  Magie si actiune, răsturnări de situatie, intrigi tesute de veacuri, iubiri blestemate; un creuzet al cosmarurilor devenite realitate, în care moartea pândeste din coltul oricărei străzi, în ochii oricărui trecător si chiar din adâncul propriului suflet. Lupta abia a început, iar Neamul Corbilor este mai decis ca niciodată să fie cel care va câstiga suprematia asupra întregii lumi.

Multumesc mult Editurii Herg Benet pentru acest roman sublim la care eu voi face o recenzie, sper sa fie pe masura asteptarilor, voi il puteti comanda de aici

Parerea mea:  Mi-am dorit de mult timp sa incerc si aceasta trilogie a Laviniei iar in urma parteneriatului cu editura Herg Benet am obtinut ceea ce mi-am dorit. Am mai citit o parte din cartile autoarei care mi-au placut foarte mult si pe care merita sa le incercati cat mai curand. Lasand totul la o parte ACEASTA CARTE! Aceasta carte m-a lasat fara cuvinte, pe langa faptul ca povestea mi s-a parut originala, foarte bine gandita si scrisa cat mai in detaliu stilul autoarei nu m-a dezamagit nici de aceasta data, m-a atras spre lectura si m-a facut sa ma pierd cu totul in lumea celor doua fete. Desi impart acelasi secret ce le urmareste de ani buni, fetele au caractere total diferite, Nicol este rebela, dura si stapana pe sine indiferent de situatie iar Roxana este tipul acela de personaj inteligent, cuminte si  in acelasi timp evitat de toata lumea, singurele sale prietene fiind cartile.
 Desi nu pare sa aiba vreo legatura una cu cealalta, destinele lor se intersecteaza intr-o noapte in care amandoua devin partase la un eveniment de-a dreptul nefericit, fiind nevoite sa fuga cat mai departe de orice le-ar putea aminti de acea zi. Personajele sunt complexe, si frumos creionate, mi-a placut foarte mult faptul ca alterneaza capitolele cand la Roxana, cand la Nicol si avem sansa sa cunoastem ambele fete dar si sa observam actiunea din doua unghiuri diferite. Radu nu mi-a placut de la inceput, pe la jumatatea romanului incepea sa imi para rau ca l-am judecat superficial insa acum am realizat ca am avut un presentiment pentru acest personaj. Liviu si Stefan au fost preferatii mei, in special Stefan deoarece este putin mai cerebral in comparatie cu fratele sau ce mi-a format imaginea unei brute. De asemenea si Monica mi-a placut foarte mult, cel mai probabl datorita linistii interioare si a optimismului pe care il imprastia, Andreea mi s-a parut o adevarata scorpie.
 Actiunea este densa si dinamica astfel incat intr-un capitol se trece de la o intamplare la alta, tot mai palpitante, avand loc o multime de rasturnari de situatie neasteptate ce te tin in suspans si te determina sa continui cu sufletul la gura. Mi-a placut foarte mult faptul ca autoarea a decis sa imparta vrajitorii in neamuri iar in acelasi timp mi s-a parut foarte interesant faptul ca fiecare neam avea un animal predestinat, acestia preluand o parte din calitatile reprezentantului de neam. Cu cat te afunzi mai tare in lectura cu atat descoperi partile intunecate a acestei lumi, secrete inimaginabile dar si legaturi bolnavicioase intre neamuri, iesind treptat la iveala.  Finalul este infiorator si de-a dreptul alarmant, te lasa cu un gust amar si cu o dorinta infocata de continuare a lecturii, este momentul in care Lavinia isi folosete toate resursele si te lasa in cadere continua intr-un gol nesfarsit, este lovitura de gratie. Intr-adevar "Neamul Corbilor"este o carte frumos scrisa, ce merita savurata in adevaratul sens al cuvantului, coperta este speciala, mi-a placut din primul moment in care a iesit, iar sinopsisul este tentant asa ca ce mai asteptati? Cititi, cititi, cititi! -Deja mi-am inebunit prietenele cu aceasta carte reusind sa le determin sa o citeasca, sper ca recenzia mea sa aiba acelasi efect si asupra voastra, asa ca daca ati citit cartea lasati o parere pentru ca ar insemna foarte mult-

Citate: " Mai frică mi-a fost de oamenii care se amestecă printre razele soarelui, cei ce te amăgesc cu un zâmbet cald si o îmbrătisare, cei ce te ademenesc cu vocea lor suavă, cei care te trădează fără să clipească "

"Timpul trece repede. Lumea se schimbă. Anii pe care îi petrecem clădindu-ne visele sunt ani irositi, clipe din viată pe care le pierdem construind într-o lume imaginară ceva ce nu o să avem niciodată sansa de a realiza în lumea reală."

"- Oamenii sunt creaturi minunate, îmi spuse ea. Fiecare are ceva special, unii sunt înzestrati cu abilităti artistice, devin pictori, scriitori, actori îndrăgiti. Altii au logica de partea lor, mari matematicieni, arhitecti, stiu si eu... Unii pur si simplu au o inimă bună, un suflet mare, să stii că si asta e o calitate pe care nu multi o au. Iar altii... altii sunt ca noi."

"Să nu îti fie frică de întuneric, căci de la întuneric stii la ce te poti astepta, să îti fie frică de lumină, căci lumina e cea care te orbeste."

Nota: 5/5 -da mi-a placut!-
Trailer: